satisfaction 9491254
Wegverkenner
Wij rijden tot op heden met een Ford Fiesta st180,
een heerlijke probleemloze auto. 3 jaar in bezit.
Het enige nadeel is, dat de auto met kids beetje te klein aan het worden is,
vandaar dat we aan het kijken zijn voor wat anders.
in eerste instantie hoefde het niet perse weer een snelle auto te zijn,
maar gewoon een mooie net wat grotere.
De mazda cx 3 sprak ons aan, en we hebben er een aantal bekeken en proefritjes gemaakt,
maar de korte stoelzitting en en het toch wel ontbreken van wat meer trekkracht hebben we deze keus laten vallen.
Toch maar weer een snellere hatchback dan?
308 gti mooie optie, maar de horror verhalen van de problemen met de motoren is een reden om daar ook maar niet aan te beginnen.
De golf gti dan maar, paar mooie exemplaren via internet gevonden en gaan bekijken,
ook proefrit gemaakt met een rijk uitgeruste performance uit 2016,
wat een heerlijke auto om te rijden.
Dus onze voorkeur gaat nu wel uit naar een gti, en eigenlijk willen we best de gti kopen waar we al keertje mee hebben gereden.
Alleen verklaren sommige ons nu weer voor gek om aan zo'n auto te beginnen,
de dure benzine, de steeds meer opkomende hybride auto's enz, zullen er voor zorgen dat oa een gti straks bij een inruil flink in waarde zakt omdat ze simpelweg te duur om te rijden zullen worden.
Daar zit natuurlijk wel wat in, maar wat is dan nog wel slim/leuk om te kopen?
Niet dat ik me perse een gti uit het hoofd laat praten, maar is toch wel iets om over na te denken.
een heerlijke probleemloze auto. 3 jaar in bezit.
Het enige nadeel is, dat de auto met kids beetje te klein aan het worden is,
vandaar dat we aan het kijken zijn voor wat anders.
in eerste instantie hoefde het niet perse weer een snelle auto te zijn,
maar gewoon een mooie net wat grotere.
De mazda cx 3 sprak ons aan, en we hebben er een aantal bekeken en proefritjes gemaakt,
maar de korte stoelzitting en en het toch wel ontbreken van wat meer trekkracht hebben we deze keus laten vallen.
Toch maar weer een snellere hatchback dan?
308 gti mooie optie, maar de horror verhalen van de problemen met de motoren is een reden om daar ook maar niet aan te beginnen.
De golf gti dan maar, paar mooie exemplaren via internet gevonden en gaan bekijken,
ook proefrit gemaakt met een rijk uitgeruste performance uit 2016,
wat een heerlijke auto om te rijden.
Dus onze voorkeur gaat nu wel uit naar een gti, en eigenlijk willen we best de gti kopen waar we al keertje mee hebben gereden.
Alleen verklaren sommige ons nu weer voor gek om aan zo'n auto te beginnen,
de dure benzine, de steeds meer opkomende hybride auto's enz, zullen er voor zorgen dat oa een gti straks bij een inruil flink in waarde zakt omdat ze simpelweg te duur om te rijden zullen worden.
Daar zit natuurlijk wel wat in, maar wat is dan nog wel slim/leuk om te kopen?
Niet dat ik me perse een gti uit het hoofd laat praten, maar is toch wel iets om over na te denken.