Kan niet reageren vanaf iphone

114gti

Net ingestapt
Al een tijd kan ik niet meer reageren op onderwerpen vanaf mijn iPhone.
En dan zowel vanaf de app als via safari.
Zijn er meer hier waarbij dit aan de orde is?
Vind dat wel jammer want zo kan ik pas zodra ik de tablet bij de hand heb reageren.

Dank voor de tip,
Maar dit had ik al gedaan.

Op de iPad ben ik standaard ingelogd, en hier No proble,

Ik heb het ook wel eens gehad op android. Je moet dan echt even 'wrikken': uitloggen, cache wissen, inloggen, inloggen vanuit het menu etcetera. Het is niet zomaar 'even opnieuw inloggen'. Er blijft ergens een foutief cookie zitten denk ik.
Op het verkeerde moment schakelen tussen 4G en mobiel kan een oorzaak zijn

De truuk met dit forum is dat je het eigenlijk het beste met één apparaat gebruikt. Log ik in met mijn laptop dan knalt 'ie 'm op m'n telefoon eruit en vice versa.

Ik gebruik alleen de AW app en op Macbook het forum e.d. Via je iphone op het forum is toch helemaal niet fijn?

Pourquoi zei:
Ik gebruik alleen de AW app en op Macbook het forum e.d. Via je iphone op het forum is toch helemaal niet fijn?

Neem je die mee naar je schoonmoeder, zwemles en dergelijke? ;)

Pourquoi zei:
Wel of niet fijn is niet belangrijk, ik kan mijn desktop pc toch echt moeilijk overal mee naartoe nemen. Via mijn mobiel werkt het prima, geen login problemen.

V0RQ zei:
Pourquoi zei:

Neem je die mee naar je schoonmoeder, zwemles en dergelijke? ;)

Nee ik ga pas op het forum als ik thuis ben.. heb sowieso hekel aan typen op smartphones

Pourquoi zei:
. ..
Nee ik ga pas op het forum als ik thuis ben.. heb sowieso hekel aan typen op smartphones

Ja daar heb ik ook een hekel aan, maar een half uurtje achter een normaal toetsenbord is echter een zeldzaamheid. Even tussen de bedrijven door op de mobiel lukt het veel beter...

Hier ook hetzelfde probleem met de Iphone. Sta wel als ingelogd maar kan vaak niet reageren. Meestal log ik dan nogmaals in en druk dan op refresh. Soms moet ik dit meerdere keren doen alvorens ik kan reageren. Uiteraard is het op een gewone tablet of pc prettiger. Maar soms als ik even wat tijd tussendoor heb pak ik toch de mobiel erbij of als ik ergens moet wachten.

Forummen via iPhone of iPad kan prima, het is wel leesbaar maar inloggen is altijd ellende (als het al werkt). Aanvinken dat je ingelogd moet blijven heeft geen zin, doet'ie niks op uit. Ik heb me er een jaar geleden al bij neergelegd dat dit een functie is die gewoon niet werkt. Troost je met de gedachte dat AW de enige is die dit niet voor elkaar heeft, elke andere website/forum werkt wel gewoon zoals het hoort.

Forummen gebeurt vanop desktop, laptop & iPhone.

Als ik zogezegd niet ingelogd ben,
dan ga ik eerst naar account - mijn auto's.
En dan - via favorieten - naar forum.
Zo ben ik altijd ingelogd op het toestel van waaruit ik wil lezen/posten.

Zal es de boel opschonen op de iPhone.
Hopelijk werkt het dan weer.
Het AW forum bezoek ik niet vanaf de iPhone.

Maar Ff nieuws bekijken zeker wel.
En als ik dan Ff en reactie wil plaatsen vind ik dat wel fijn als dat gewoon werkt.

( dank voor de reacties👍)

Terug
Bovenaan