Kan niet reageren, of reacties liken??

114gti

Net ingestapt
Zijn er meer die op de website geen reactive bij een item kunnen plaatsen, of de reactive van iemand liken?

Heel vreemd,

114gti zei:
Zijn er meer die op de website geen reactive bij een item kunnen plaatsen, of de reactive van iemand liken?

Heel vreemd,

Ja, heeft volgens mij ook te maken met het feit dat Autoweek van de Sanoma groep is. Hier valt Nu.nl bijv. ook onder. Is je bericht daar te kritisch of valt het niet in de smaak van de moderators, dan wordt je gerust gebanned. Hier moet je soms een paar keer opnieuw inloggen of refreshen. Zal wel een maniertje zijn om je monddood te proberen te maken.

Ik heb regelmatig een 'halve sessie' bij Sanoma/autoweek. Je lijkt wel ingelogd maar bent het niet of andersom. Even naar uitloggen>inloggen lijkt te helpen.

V0RQ zei:
Ik heb regelmatig een 'halve sessie' bij Sanoma/autoweek. Je lijkt wel ingelogd maar bent het niet of andersom. Even naar uitloggen>inloggen lijkt te helpen.
Had ik idd geprobeerd.
Kon wel bij mijn reviews etc. (Dus wel ingelogd)
Maar toch ff uitloggen en weer inloggen.
Geen resultaat..

zelfde probleem hier. ook enkele malen ingelogd en weer uitgelogd etc. helpt niet. Uitloggen button werkt prima 😁

Enkele reviews met voldoende aangevinkt en je valt er reeds uit... Het moet niet gekker worden, er zijn meer als genoeg reviews die het woord "uitstekend" niet verdienen!!

Terug
Bovenaan