Kampeer- en Caravan Jaarbeurs, 2 - 6 oktober 2024, Utrecht

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2024 vindt plaats van 2 t/m 6 oktober 2024. Dit 5-daagse kampeerevenement biedt je een complete kampeerbeleving. Je vindt er natuurlijk campers, caravans en toebehoren maar ook fietsen, onderdelen en (dak)tenten. Om maar wat te noemen!
AutoWeek (Campers) is hier natuurlijk uitgebreid aanwezig, onder meer met een promoteam.
Meer informatie

Vorig jaar geweest, wel jullie stand gezien maar uiteindelijk niet bezocht, er was al zoveel te zien.
Wat heb ik gemist?
En nog belangrijker, wat valt er dit jaar te beleven?

De caravan is al besteld - daar voor 't eerst gezien, eerder zelfs nog nooit van gehoord - dus daarvoor hoef ik niet meer heen. Moet ik speciaal voor jullie stand dit jaar toch weer heen? ;)

Moet ik speciaal voor jullie stand dit jaar toch weer heen?
Hoeft niet per se, er is in principe alleen een promoteam voor de abonnementen. Mochten we uitgebreider 'uitpakken', dan laat ik het hier weten (er is nog wel een tijdje te gaan).

Is Autoweek eigenlijk helemaal niet met een promotieteam en/of journalistiek aanwezig bij het toch vergelijkbare evenement Caravana van 29 januari t/m 2 februari 2025?

Zowel voor pers als voor deelnemers is inschrijving nog mogelijk. Ideetje voor AW misschien ?

Terug
Bovenaan