Kabelgoot ford transit custom 2014

Eric 3237578

Net ingestapt
Beste,
Ik heb een transit custom bij 2014. Nu wil ik de achteruitrijcamera instaleren (derde remlicht) nu moeten de kabel naar de radio, kan iemand mij vertellen of er een "kabelgoot" aanwezig is waar ik de kabel kan doorvoeren naar de voorzijde.

Niet specifiek een kabelgoot, maar langs de dakrand en de A-stijl kun je die kabel prima wegwerken.
Ik heb dat 3e remlicht camerasysteem wat in m'n bus zat trouwens al vlot vervangen voor een permanent werkende dubbele camera met eigen monitor, werkt veel prettiger en geeft veel duidelijker beeld. (ook bij donker door infrarood)
De camera's werken nu gewoon als achteruitkijkspiegel, ene camera gericht op het achteropkomende verkeer en de andere als parkeerhulp/aankoppelhulp aanhanger gericht op de eerste meters achter de bus.
Een eventuele afstandverdeling raster (zoals standaard achteruitrijcamera's) is op de monitor in te stellen, kleur, helderheid e.d. idem.

https://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/V7001%5B26%5D

Beste, kan ik dus wel vanaf achteren via de bovenkant naar de a stijl komen, zonder te hoeven breken enz,, ik kan het ook nergens terug vinden, ook niet hoe ik de a stijl plastic kap eraf krijg, weet jij of hier documentatie over is ? albast bedankt voor je antwoord.

Documentatie geen idee, zal vast wel een werkplaatshandboek en exploded view tekeningen met onderdeelnummers van zijn bij de dealer.
Afdekkappen zijn meestal een klik-systeem, maar ik heb gewoon een veer gebruikt om die kabel langs de A-stijl te trekken.

Terug
Bovenaan