Volt
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCDubbleU zei:Beetje lastig oordelen over de details maar de uitgestrekte lijn ook erg fraai. Ben benieuwd wat ze met C/D-stijl willen doen. Lijkt een beetje een Nissan-knikje te hebben
929V6 zei:M.a.w. Jaguar wordt het volgende 100% SUV-merk.![]()
en ongetwijfeld binnen nu en 10 jaar ook de interieurkwaliteit,
Joop 5528328 zei:Want de XE, XF, aar ook F-Type, vergeten we voor het gemak maar even?
MCW zei:en ongetwijfeld binnen nu en 10 jaar ook de interieurkwaliteit,
Een MG ZS is al hoogwaardiger van binnen dan de VW ID.3.
Verder wordt het inderdaad nog saaier. Accu inkopen bij een merk, je eigen koets er overheen en net iets comfortabeler of juist dynamischer maken en je bent klaar.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:... voor een stukje, niet aanwezige, emotie. ...
Deze post in na jaren heel erg actueel en accuraat gebleken.De volledige focus op elektrificatie gaat de doodsteek zijn voor veel Westerse automerken. In no time is het witgoed op wielen uit China op hetzelfde niveau. Je TV-commercial gaat bij lange na niet genoeg zijn om mensen (tien)duizende euro's extra te laten betalen voor een stukje, niet aanwezige, emotie.
Ik kijk met angst en beven naar de toekomst van de automobielindustrie, zeker die in Europa. Kijk naar de smartphone markt waar ook de Chinese meuk het overgrote deel van de markt ondertussen beheerst. Ik heb ook een Oppo. Simpelweg omdat het mij zo'n smartphone geen reet interesseert. Als het maar werkt, want het doet allemaal hetzelfde. Als je straks moet kiezen tussen D-SUV uit China of D-SUV uit Europa, met dezelfde aandrijflijn, batterij (waarbij we ook nog eens een stuk afhankelijker worden van de Russen, Aziaten en Afrikanen) en ongetwijfeld binnen nu en 10 jaar ook de interieurkwaliteit, waarom zou je dan nog meer gaan betalen?
Pijnlijk...