Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik online terug kan vinden is dat de 109, 110, 111 en 114 cdi (en de 114 ook in RWD/AWD) de Renault-Nissan R9M of R9N gebruiken. Daar is weinig mis mee trouwens. Prima motoren.Volgens mij is sinds vorig jaar weer alles MB motoren en RWD. maar dat weet ik niet 100% zeker.
Vooral een automaat is erg prettig. Zie je toch niet zoveel in busjes, terwijl juist busjes er veel fijner door rijden. Hopelijk gaat deze langer mee dan het vorige busje.Gewoon een degelijke 116CDI met automaat en goede kilometers.
Dankjewel. Aangezien het de bedoeling is dat deze zal worden omgebouwd tot rolstoelbus is voorwaarde dat deze minimaal van 2021 is. Het zou dan ook minimaal een 116 worden, maar gezien het bouwjaar icm automaat zijn ze dan nog best prijzig. Omdat we nu toch al een tijdje Peugeot rijden en dit goed bevalt zijn we uitgeweken naar de Peugeot Expert. Iets kleiner, maar voor het doel wat we ermee willen bereiken ruim genoeg. Daarnaast kunnen we voor dat geld dan een 2023 model van de Peugeot Expert krijgen. Stuk jonger in vergelijking met de Vito. Maar goed, er is nog niks gekocht dus we blijven nog even kijken naar een geschikt exemplaar.Even een dingetje bij de W447, de 2 lichtst gemotoriseerde uitvoeringen (109 en 111 CDI) zijn voorwielaangedreven en voorzien van Renault Traffic techniek en motor, ook geen automaat leverbaar.
Vanaf de 114CDI worden de eigen MB motoren gebruikt, hebben ze achterwielaandrijving en evt. leverbaar met automaat.
Volgens mij is sinds vorig jaar weer alles MB motoren en RWD. maar dat weet ik niet 100% zeker.
Mooi gedaan! Is dat gewoon een kwestie van op maat snijden en plakken, of is het niet zelfklevend?De zaterdag even goed besteed met het bekleden van de tussenwand, beide zijde zijn nu bekleed met 3 mm vilt.