interiuer styling

Guest
Hoi allemaal,

ik wil graag wat aanpassingen doen aan mijn bestaande middenconsole.

ik vind het momenteel ronduit lelijk!!!

2u8vtdy.jpg

iemand ideeen of mogelijkheden? ik ben er niet zo in thuis namelijk.

wat mij betreft mag het asbak gedeelte weg, maar is er iets waardoor het mooier wordt is de vraag.

Die radio stoort mij ook het meest idd, eigenlijk moet er een zwart plastic lijstje omheen zodat je dat metalen frame niet ziet. Vaak breken die af. Dat gat zou ik opvullen met een dop, loze schakelaar of lampje oid, dat het niet meer opvalt. Of dat bakje gewoon vervangen als je er 1 kan vinden. Volgens mij ben je dan al een heel eind.

Zo te zien is het een Japanse auto, er zijn vast wel interieur styling kitjes voor op ebay, van die chromen of gekleurde plakstikkers en lijstjes als je echt wilt "stylen", zelf zou ik dat niet doen..

Ik herken het dashboard ook echt niet. Een Mitsubishi Colt of Lancer van midden jaren 90?

Goed schoonmaken zou al een hoop helpen, een beetje bumperzwart er overheen, goede radio erin en dat gat inderdaad opvullen zou al een hoop doen.

Rob0032 zei:
Ik herken het dashboard ook echt niet. Een Mitsubishi Colt of Lancer van midden jaren 90?

Goed schoonmaken zou al een hoop helpen, een beetje bumperzwart er overheen, goede radio erin en dat gat inderdaad opvullen zou al een hoop doen.

goed gezien, lancer uit 95 inderdaad. waarschijnlijk is het inderdaad het gat daaronder. bedankt voor de schakelaar tip in ieder geval ;-)

Gelijk ff schoonmaken ja, zou geen bumperzwart gebruiken in het interieur veel te vettig. Als je dat tijdens t rijden aan je handen krijgt probeer dan nog maar te sturen.. Wat cockpitspray ofzo, autoglym had een goede, vinyl care geloof ik, duur maar het bleef wel lange tijd zitten. Weet niet of het nog te koop is. Maar dan ben je weer helemaal het heertje ;)

Ah, daar heb je gelijk in inderdaad, bumperzwart is wat vettig. Vergeet die tip!

Gewoon wat dreft of dubro gebruiken, samen met een sponsje. 1 dikke druppel op de spons en je maakt al een groot gedeelte van je dashboard schoon. Wat ook helpt is ruitenreiniger = sowieso niet vettig en maakt ook heel goed schoon in het interieur. Sponsje lichtjes inspuiten en je kan een groot gedeelte doen.

Bij de meeste auto wasstraten kan je trouwens ook van die kleine zakjes halen, waar 1 vochtig doekje met cockpit reiniger in zit. Als je zo'n doekje om je ruitenkrabber vouwt, kan je goed in die moeilijke hoekjes komen. :)

Je hebt ook plasticreiniger van Valma die gebruik ik altijd, niet op het stuur. maar dat is niet zo vet.

En een 2-din schermpje? leuker dan een nieuwe radio.

Zet er gelijk een dubbel-din in, het klepje eronder kan eruit, ben je gelijk modern,

beremans zei:
Zet er gelijk een dubbel-din in, het klepje eronder kan eruit, ben je gelijk modern,

Dat ^^ :)

Zo'n dubbeldin heeft vaak ook navigatie etc., en is dusdanig groot dat het de aandacht van het middenconsole wel wegneemt. Zorg dat er een goede lijst omheen zit, en ik denk dat het er weer netjes uitziet. Wel even dat bakje eronder vervangen ;)

Naast bovenstaande tips -maar geen cockpitspray gebruiken!- kan een nieuwe aansteker het plaatje af maken. Deze ouderwetse ziet er nogal iel uit en laat veel metaal zien, ik heb er één met 'n grotere plastic dop die dat alles afdekt. Veel strakker (y)

Terug
Bovenaan