tonkle
Net ingestapt
Onze Nissan Micra 1.6 K12 BWJ 2007 KM.ST. 96000 op LPG ,
Heeft het volgende probleem. bij het optrekken en gas geven in de eerste en tweede en derde versnelling houdt de motor in ( stottert ) zodra die in zijn 4 of 5 versnelling staat geen problemen. je kan gewoon gas geven en dan trekt die zonder en horten en stoten door .
Na vervanging van de Krukassensor nog 1 maal de melding gehad.
Staps bewijs de onderstaande onderdelen vervangen.
1 = Krukas sensor foutcode P0335 2x melding dashoard
2 = Nokkenas sensor
3 = Bougies
4 = Bobine's ( ANWB heeft de auto uitgelezen, gaf aan : onregelmatige ontsteking)
Tijdens in inhouden en stotteren, krijg ik geen fout meldingen ! meer.
uitlezen door ANWB gaf aan "onregelmatige ontsteking" , toen heb ik bobines vervangen, maar helaas.
als je eenmaal in de 4 of 5de versnelling zit, nik aan de hand vanaf 2000 gewoon optrekken en doorhalen geen probleem.
de bocht door in zijn 2 of 3 drie, begint die te stotteren en inhouden, gauw doorschakelen naar 4 en 5 geen probleem !
Mocht iemand wat weten , verneem ik het graag.
Heeft het volgende probleem. bij het optrekken en gas geven in de eerste en tweede en derde versnelling houdt de motor in ( stottert ) zodra die in zijn 4 of 5 versnelling staat geen problemen. je kan gewoon gas geven en dan trekt die zonder en horten en stoten door .
Na vervanging van de Krukassensor nog 1 maal de melding gehad.
Staps bewijs de onderstaande onderdelen vervangen.
1 = Krukas sensor foutcode P0335 2x melding dashoard
2 = Nokkenas sensor
3 = Bougies
4 = Bobine's ( ANWB heeft de auto uitgelezen, gaf aan : onregelmatige ontsteking)
Tijdens in inhouden en stotteren, krijg ik geen fout meldingen ! meer.
uitlezen door ANWB gaf aan "onregelmatige ontsteking" , toen heb ik bobines vervangen, maar helaas.
als je eenmaal in de 4 of 5de versnelling zit, nik aan de hand vanaf 2000 gewoon optrekken en doorhalen geen probleem.
de bocht door in zijn 2 of 3 drie, begint die te stotteren en inhouden, gauw doorschakelen naar 4 en 5 geen probleem !
Mocht iemand wat weten , verneem ik het graag.