Ik ben op zoek naar een zelfservicegarage om mijn auto te repareren.

lucy 3811010

Net ingestapt
Kunt u mij alstublieft een goedkope garage per uur vertellen of een plaats met een viaduct of put waar ik mijn auto zelf kan repareren? Geïnteresseerd in de dichtstbijzijnde gebieden vanaf Leiden

Toevallig heb ik dit recent zelf ook uitgezocht en ook nog eens dichtbij leiden.

Goede reviews en opgericht door een auto liefhebber

Ik ben daar geweest (lambdasonde vervangen), ze zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt er wel een nette garage voor terug. De eigenaar is vriendelijk en altijd bereid om mee te denken of te helpen!

Goed om te horen. Ik wil eerdaags m’n oliebeurt doen en m’n winterbanden eronder en heb deze dus op de korrel.

Belangrijker dan de prijs vind ik goede voorzieningen (schoon, juiste gereedschap) en prettige sfeer.

15-20 euro per uur voor een werkplek of brug te huren is toch niet zo duur? De overige prijzen vind ik ook echt niet verkeerd gekozen.

Ik ben blij dat er nog zulke bedrijven bestaan! Dit soort DHZ garages wordt steeds schaarser.
Hier in de buurt heeft er ook eentje gezeten, die was een stuk duurder maar heeft het (mede daardoor) ook maar kort uitgehouden.

Terug
Bovenaan