A
Anoniem
Guest
-- dubbel --
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Frits79 zei:Er mist wat belangrijk informatie. Kan je thuis laden en hoeveel rij je per maand?
Ik zou voor de 2 serie gaan, laden is bij mij lastig.
Staan 2 laadpalen maar er staan altijd auto's.
Daanbanaan zei:Frits79 zei:Er mist wat belangrijk informatie. Kan je thuis laden en hoeveel rij je per maand?
Ik zou voor de 2 serie gaan, laden is bij mij lastig.
Staan 2 laadpalen maar er staan altijd auto's.
Benzine vind ik nog steeds de fijnere optie als alle andere factoren niet zouden meetellen, maar er staan meer dan genoeg laadpalen zowel op kantoor als in mijn wijk.
Los daarvan kan de i4 en de tesla beide geleverd worden na 3-5 maanden. De 2 series wordt een ander verhaal: dat wordt een levertijd van 9 maanden tot een jaar.
Moderator
Nee, ik heb ze even samengevoegd. Zie nu dat ie de post dan bovenaan zet, dat is wat verwarrend.Daanbanaan zei:Hi, hoop dat het okay is dat ik hier een apart topic voor aanmaak:
Welke extra opties zijn onmisbaar om te nemen gelet op dat je bijna geen leasebudget meer over hebt bij het kiezen van een i4 edrive35?
- ACC
- ?
Dank!
Daanbanaan zei:...
- Welke opties zijn MUST HAVES om te nemen bij de standaard uitgevoerde bmw i4 edrive35? Heel veel ruimte in mijn budget heb ik niet. Adaptive cruise control en M sport pakket dan zit mijn budget vol, met zwarte unilak en de gratis optie voor grijze lijnen ipv die (vind ik zelf lelijke) lichtblauwe lijnen. Kan ik beter voor andere opties gaan?
...
Dit lijstje is niks extra's dit is wat er standaard op zit. Wesley plaatst dingen met iets wat hij gelooft dat er in zit.Pietzoveel zei:Nou Frits, hoeveel € aan extra's is dit? Zal wel op een M3 uitdraaien zo.