A
Anoniem
Guest
Hi allemaal,
Voor mijn werk moet ik 3 dagen in de week 240KM heen- en terugrijden. Ik zoek nu dus een betrouwbare auto die redelijk zuinig rijd, het liefst wil ik natuurlijk ook wel een beetje een vlotte auto qua exterieur en interieur. Hier onder volgen wat eisen die ik heb, en wat modellen die tegen ben gekomen op andere threads in dit forum.
Eisen:
- Onder 12.500 euro (liefst onder 10.000)
- Onder 100.000KM
- Betrouwbaar
- Redelijk zuinig (1/17 minimaal?)
- Moet bluetooth hebben i.v.m. het lange rijden naar werk.
+ een sportievere auto is een pré
Mogelijke opties (niet in een bepaalde volgorde):
- Mazda 3
- Mazda 2
- Honda Civic
- Kia ceed
- Hyundai i20
- Kia rio
Zelf ben ik absoluut geen autokenner dus graag vraag ik aan jullie hulp met een keuze tussen deze (of door jullie voorgestelde) alternatieven. Ik stel het zeer op prijs! Ik zal dit forum nauw in de gaten houden om ook te reageren.
Alvast bedankt!
Voor mijn werk moet ik 3 dagen in de week 240KM heen- en terugrijden. Ik zoek nu dus een betrouwbare auto die redelijk zuinig rijd, het liefst wil ik natuurlijk ook wel een beetje een vlotte auto qua exterieur en interieur. Hier onder volgen wat eisen die ik heb, en wat modellen die tegen ben gekomen op andere threads in dit forum.
Eisen:
- Onder 12.500 euro (liefst onder 10.000)
- Onder 100.000KM
- Betrouwbaar
- Redelijk zuinig (1/17 minimaal?)
- Moet bluetooth hebben i.v.m. het lange rijden naar werk.
+ een sportievere auto is een pré
Mogelijke opties (niet in een bepaalde volgorde):
- Mazda 3
- Mazda 2
- Honda Civic
- Kia ceed
- Hyundai i20
- Kia rio
Zelf ben ik absoluut geen autokenner dus graag vraag ik aan jullie hulp met een keuze tussen deze (of door jullie voorgestelde) alternatieven. Ik stel het zeer op prijs! Ik zal dit forum nauw in de gaten houden om ook te reageren.
Alvast bedankt!