Hulp met stoelverwarming

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijn Dijksman

Net ingestapt
Mijn moeder heeft sinds een week een nieuwe Hyundai Kona Electric Premium. Wij weten dat er stoelverwarming voor en achter aanwezig is. Voor is duidelijk aangegeven met een knopje, maar achter is on niet gelukt om aan te zetten. Weet een van jullie hoe wij de stoelverwarming voor de achterstoelen aanzetten?

hoe weet je dat er stoelverwarming achter zit? ik zie niets in de handleiding.

edit:
Ultimate trim adds almost everything you could ask for in terms of features (for a subcompact crossover) including heated steering wheel, heated and cooled front seats, 8-way power adjustable driver’s seat, leather seats and auto climate control. You can’t get rear heated seats at any level and while some may take issue with that, this is a subcompact crossover that likely won’t have adults in the back for any length of time.

eerriikk zei:
Wat zei de dealer?

De verkoper zei in ieder geval:"Ja de achterbank kunt u verwarmen [kuchend]met je eigen kont[/kuchend]
;)

Stoelverwarming zou een knopje voor de achterpassagiers moeten zijn behalve misschien bij Tesla lijkt me dit voor 99% een helder simpel knopje bij de middenconsole achterin, bij de deurgreep óf iets bij de bestuurder.

Thijn Dijksman zei:
Op de spec lijst staat het als optie. Wij kunnen het ook niet vinden in de handleiding, daarom vraag ik om hulp

Het kan wel als optie in de lijst staan, maar dan moet deze optie natuurlijk ook aangevinkt worden bij de bestelling.

Als dat het geval is, staat het toch in het instructieboekje? Heb je die al bekeken?

De configurator is er al snel duidelijk over:

Hyundai.nl zei:
(..)
De Premium beschikt onder andere over:

Parkeersensoren, vóór
Stoelen vóór, geventileerd
Stoelverwarming achter
Stoelverwarming vóór
Hoofdverlichting, LED

(..)

Bron: https://www.hyundai.nl/configurator/hyundai-kona-electric/

Maar goed, dat zegt juridisch niks. Je zal een (actuele) prijslijst moeten zien te bemachtigen waarop die achterverwarming vermeldt staat als 'standaard'.

Wellicht kan je een chat starten op Hyundai.nl?

De handleiding zou de optionele verwarming wel moeten melden, het lijkt me niet dat ze daar een apart exemplaar voor bijhouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan