Tristan 6007242
Startmotor
Hallo,
Wij gaan zaterdag proefrijden in een Renault grand scenic en in een Volkwagen Touran. Waar zouden jullie voor gaan? Situatie: nu rijden we een Ford Focus wagon uit 2017, 3 kinderen van 3, 6 en 8. De prijs is exact gelijk. Beide zijn ze redelijk rijk uitgerust. Dit zijn ze:
Deze Volkswagen Touran heb ik gevonden via #autotrack.
www.autotrack.nl
Deze Renault Grand Scenic heb ik gevonden via #autotrack.
www.autotrack.nl
Redenen om voor de Renault te gaan:
- nieuwer en minder gereden (2023/12000 vs 2020/48000)
- vinden we van buiten mooier (zeker de wielen ten opzichte van die toch wat lullige kleine bandjes van de VW)
Redenen om voorde Volkswagen te gaan:
- 7 zits (geen must, maar wel een +)
- 150 pk vs 141, dus wat meer power
- van binnen vinden we deze wat mooier
- een wat duurder merk, dus ook betere kwaliteit (?)
Hebben jullie advies?
Wij gaan zaterdag proefrijden in een Renault grand scenic en in een Volkwagen Touran. Waar zouden jullie voor gaan? Situatie: nu rijden we een Ford Focus wagon uit 2017, 3 kinderen van 3, 6 en 8. De prijs is exact gelijk. Beide zijn ze redelijk rijk uitgerust. Dit zijn ze:
Deze Volkswagen Touran heb ik gevonden via #autotrack.
Volkswagen Touran Benzine [HFG-27-R] | AutoTrack
Kies voor deze Volkswagen uit 2020 met 42.206km. voor € 28.940. Gratis de autohistorie van deze Volkswagen Touran inzien? Check AutoTrack!

Deze Renault Grand Scenic heb ik gevonden via #autotrack.
Renault Grand Scenic Benzine [HDX-64-H] | AutoTrack
Kies voor deze Renault uit 2023 met 12.817km. voor € 28.940. Gratis de autohistorie van deze Renault Grand Scenic inzien? Check AutoTrack!

Redenen om voor de Renault te gaan:
- nieuwer en minder gereden (2023/12000 vs 2020/48000)
- vinden we van buiten mooier (zeker de wielen ten opzichte van die toch wat lullige kleine bandjes van de VW)
Redenen om voorde Volkswagen te gaan:
- 7 zits (geen must, maar wel een +)
- 150 pk vs 141, dus wat meer power
- van binnen vinden we deze wat mooier
- een wat duurder merk, dus ook betere kwaliteit (?)
Hebben jullie advies?