Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen is de eerste een import.R J G Ruiters zei:Maar er zijn toch gebruikte 500's te krijgen in de Lounge uitvoering, cult uitvoering met Xenon. Het is dus niet altijd een Sport.
Mij bekruipt het gevoel dat je niet erg je best doet met zoeken. Don't shoot me maar met 2 minuten zoeken heb ik al een leuke 500 met Xenon gevonden mooie 500 met xenon
of deze 500X
Epica zei:Alleen is de eerste een import.
Ik heb zelf een aantal auto's geïmporteerd en is mij altijd goed bevallen
Nee dat zeg ik ook helemaal nergens, maar jij roept dat je heel makkelijk iets kan vinden en het eerst wat je dan post is een import auto dus laat het nog steeds niet zien of er veel van verkocht zijn in Nederland. Ik meld het er alleen altijd bij dat het import is als een extra aandachtspunt.R J G Ruiters zei:Epica zei:Alleen is de eerste een import.
En dat maakt een Fiat 500 met xenon slecht?
Ik heb zelf een aantal auto's geïmporteerd en is mij altijd goed bevallen. Ik zie vaak erg negatieve reacties op importauto's zonder dat men de auto in het echt gezien heeft en heeft kunnen beoordelen.
Epica zei:Nee dat zeg ik ook helemaal nergens, maar jij roept dat je heel makkelijk iets kan vinden en het eerst wat je dan post is een import auto dus laat het nog steeds niet zien of er veel van verkocht zijn in Nederland. Ik meld het er alleen altijd bij dat het import is als een extra aandachtspunt.R J G Ruiters zei:Epica zei:Alleen is de eerste een import.
En dat maakt een Fiat 500 met xenon slecht?
Ik heb zelf een aantal auto's geïmporteerd en is mij altijd goed bevallen. Ik zie vaak erg negatieve reacties op importauto's zonder dat men de auto in het echt gezien heeft en heeft kunnen beoordelen.