Guest
Goedendag,
Sinds oktober 2018 ben ik in het bezit van een nieuwe Ford C-Max diesel automaat 1.5
Nu heb ik een vraag met betrekking tot het aantal beurten, of liever gezegd, de kilometrage tussen de beurten.
Bij aanschaf was een beurt volgens de verkoper om de 20.000 km.
Toen de teller op 19.000 stond belde ik de garage en de dame aan de telefoon deelde mij mede dat ik pas bij 30.000 hoefde langs te komen.
Bij 21.000 km ging er een lampje branden met de tekst "olie verversen".
Ik naar de garage, bleek dat hij al een beurt moest hebben bij 15.000 km....
U begrijpt mijn verwarring waarschijnlijk wel.
Vandaar mijn vraag, is het nu 15 of 20 of 30.000 km?
De auto krijgt overigens vandaag zijn eerste beurt bij 22.000 km. Dat omdat er dus een olie lampje/waarschuwing was.
Oh ja, een onderhoudsboekje heb ik niet want volgens de verkoper wordt het tegenwoordig online bijgehouden, en een instructie boekje heb ik ook niet want die waren voorlopig op....
Sinds oktober 2018 ben ik in het bezit van een nieuwe Ford C-Max diesel automaat 1.5
Nu heb ik een vraag met betrekking tot het aantal beurten, of liever gezegd, de kilometrage tussen de beurten.
Bij aanschaf was een beurt volgens de verkoper om de 20.000 km.
Toen de teller op 19.000 stond belde ik de garage en de dame aan de telefoon deelde mij mede dat ik pas bij 30.000 hoefde langs te komen.
Bij 21.000 km ging er een lampje branden met de tekst "olie verversen".
Ik naar de garage, bleek dat hij al een beurt moest hebben bij 15.000 km....
U begrijpt mijn verwarring waarschijnlijk wel.
Vandaar mijn vraag, is het nu 15 of 20 of 30.000 km?
De auto krijgt overigens vandaag zijn eerste beurt bij 22.000 km. Dat omdat er dus een olie lampje/waarschuwing was.
Oh ja, een onderhoudsboekje heb ik niet want volgens de verkoper wordt het tegenwoordig online bijgehouden, en een instructie boekje heb ik ook niet want die waren voorlopig op....