Hoe kom je aan een onderdelenlijst van je auto (Renault Zoe Iconic 2022)?

tostyijzer

Net ingestapt
Ik heb een Renault Zoe Life uit 2022 en heb de voorbumper kapot gereden. Ook moet ik de lampen vervangen (de plastic clipjes zijn kapot). Nu wil ik dit graag zelf doen, uit kostenbesparing, alleen weet ik niet goed wat het onderdeelnummer is van de bumper en de lampen. Weten jullie hoe ik aan een onderdelenlijst kan komen? Ik heb hier al een paar dagen op gezocht op internet en kan het niet vinden.

Laatst bewerkt:
Onderdelenlijn wellicht ook een idee voor vervanging gezien een bumper niet in kleur zal arriveren.

Je kunt gewoon naar de dealer gaan toch voor een offerte voor delen? Kun je het gelijk bestellen. De bumper moet je alleen dan nog wel spuiten, onder aan de streep vraag ik mij af of je goedkoper uit bent omdat schadeherstellers wat goedkoper aan delen komt.

Het grootste voordeel haal je als je toevallig een gebruikte bumper op kleur vind, net als koplampen

Hier alvast een bumper en koplampen, hopelijk in de juiste kleur

Wat een handige site, dit is precies wat ik zoek! Dankjewel

Je kunt gewoon naar de dealer gaan toch voor een offerte voor delen? Kun je het gelijk bestellen. De bumper moet je alleen dan nog wel spuiten, onder aan de streep vraag ik mij af of je goedkoper uit bent omdat schadeherstellers wat goedkoper aan delen komt.
Goede tip, ik ga inderdaad even langs de dealer en een schadehersteller om een offerte op te vragen.

Onderdelenlijn heeft helaas niet zo veel en wat er nu staat is niet het juiste model (BFME)

Terug
Bovenaan