Hij hobbelt en hij remt zo slecht

VTS 16v

Startmotor
Beste medeforummers,

Een vraagje voor de oudgedienden......jaaaaren terug heeft er een artikel in de Autoweek gestaan, met daarin de tekst "Hij hobbelt en hij remt zo slecht"......met daar achteraan iets van "tot je de snelheid halveert en hij gelijk is aan die van de medeweggebruikers".

Nou zit de eerste tekst al een tijdje in mijn hoofd, heb online al gezocht, niks gevonden.....iemand enig idee om welke auto het ging? Het artikel kan misschien wel 15 jaar oud zijn ofzo.....ben gewoon even benieuwd of iemand het zich nog kan herinneren.....ennuh, daarom maar even in Stamgasten geplaatst ;)

@VTS 16v - Ik ben in de archieven gedoken en het dichtste bij de beschrijving kwam deze Toyota Prius, in 2019 in Klokje Rond met 320.185 km. Bij 'Wat mankeert eraan' is de melding dat de auto hobbelt en verder zijn er remschijven volledig verroest, net als de remleidingen achter. De video staat natuurlijk online en na inloggen kun je ook de PDF downloaden.

Hoi @Joost Boers
Heel leuk dat je even gekeken hebt al die tijd het posten van mijn vraag :)

Ik denk dat het hem niet is, het was van een nieuw geteste auto toen als ik me goed herinner.
Evengoed dank je wel!

Terug
Bovenaan