Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel een reden om bij zo'n oldtimer een derde remlicht te monteren. De originele remlichten zijn maar gloeiende spijkertjes. Kan zomaar een van de redenen zijn dat er iemand achterop is geklapt.Wat denken jullie? Nog te fixen? Wat zonde zeg.
![]()
schade DAF 55 1300 Marathon - schadeautos.nl
Schade DAF 55 1300 Marathon van Henri Uittenbogaard Autos bv Woerden. Bekijk deze en het actuele aanbod andere DAF schade personenauto's.www.schadeautos.nl
![]()
Qua onderdelen moet het geen punt zijn. Ik denk alleen niet dat het economisch uit kan.Wat denken jullie? Nog te fixen? Wat zonde zeg.
![]()
schade DAF 55 1300 Marathon - schadeautos.nl
Schade DAF 55 1300 Marathon van Henri Uittenbogaard Autos bv Woerden. Bekijk deze en het actuele aanbod andere DAF schade personenauto's.www.schadeautos.nl
![]()
Onderdelen zijn het belangrijkste en het zelf kunnen doen.Qua onderdelen moet het geen punt zijn. Ik denk alleen niet dat het economisch uit kan.
Leuk project!Andere Renault dan…
![]()
≥ Renault 19 16V Fase 1, Zeldzaam exemplaar, 137 pk 86.600 km — Renault — Marktplaats
Zeldzame kans voor de liefhebber!Te koop aangeboden: Renault 19 16V Fase 1 hatchback, 137 pk, 5-deurs, met slechts 86.600 km op de teller. Van dit typelink.marktplaats.nl
Ik zou daar toch wel terdege rekening mee houden. R19's zijn bijna altijd verrot aan de achterkant van de dorpels, dus er zal best wel wat narigheid onder die sideskirts vandaan komen.Leuk project!
Geen laswerk zo te zien.
Heel gaaf en bijzonder!Een Subaru 1.8 Turbo Van uit 1987 op Marktplaats (de BX-55-ST). Grijs kenteken dus, en de advertentie staat in de categorie "Bestelauto's". Best apart voor wat duidelijk een coupé is.
De APK verviel in het jaar 2000.
![]()
![]()
![]()