Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Grappig maar wel echt speelgoed-kwaliteit. Is wel wat mooiers te vinden. Stukje duurder, maar dan heb je ook echt wat.
JoligeJoffer zei:En dan heb ik nog een Lotus Elise 111R, maar die mag ik hier niet posten![]()
JFR zei:1:18 zal er zeker nog komen, hopelijk is die er ook van mijn Mini, het F56 model.
JFR zei:1:18 zal er zeker nog komen, hopelijk is die er ook van mijn Mini, het F56 model.
Twix zei:JoligeJoffer zei:En dan heb ik nog een Lotus Elise 111R, maar die mag ik hier niet posten![]()
Ja hoor, dat mag best.
Twix zei:Mooie keuze SMARTER!
Is de achterbank groot genoeg voor de dames?
Planned Obsolescence zei:Zeker een fraaie en toch ingetogen uitvoering. Leuk om te zien dat de One gecombineerd is met handbak en driving modes. Is de handmatige airco bewust gekozen?
Ik denk dat dat alles te maken heeft met het chip te kort en oorlog in Oekraïne.Bhuddymahn zei:Waardige opvolger voor de 500 zo! Hoe kan het dat de levering misschien 3-4 maanden eerder zou kunnen plaatsvinden?
Bhuddymahn zei:Waardige opvolger voor de 500 zo! Hoe kan het dat de levering misschien 3-4 maanden eerder zou kunnen plaatsvinden?
Herkenbare situatie, bij MINI is het individualiseren helaas weggerationaliseerd en knalt daardoor de prijs omhoog. Ik wilde perse Rebel Green, bij een JCW kan dat alleen als je daarbovenop nog het JCW pakket kiest (is vast Engelse humor of logica).smarter zei:Thanks! Bij Mini kan je momenteel bijna geen losse opties meer selecteren. Automatische airco zit in een comfortpakket van ruim € 1.400,- waarvan ik de andere zaken niet echt belangrijk vind. Stoelverwarming is bijvoorbeeld ook geen losse optie, dan moet je een comfort plus pakket van ruim € 2.000,- selecteren. Bij dat soort meerprijzen ben je dan meteen geneigd om dan ook voor de Cooper versie te gaan en voor je het weet ben je weer 5k verder. We hebben ons dus een beetje in willen houden en ondertussen een Mini samengesteld waar wij toch erg blij van worden.
Ik hoop voor je dat je zelf ook niet al te groot bent. Met mijn bijna 2 meter kon ik niet echt goed zitten op de bijrijdersstoel met mijn zoon van 9 jaar achter mij. Langer dan een uur zou ik het niet vol houden.smarter zei:Twix zei:Mooie keuze SMARTER!
Is de achterbank groot genoeg voor de dames?
Thanks! De dames hier thuis zijn allen rond de 1.60, dus dat komt in dit geval mooi uit. .
JFR zei:Vroeger had iemand bij ons in het dorp ook een Mini, de SB-84-LR, volgens een kentekencheck bestaat deze auto nog steeds.