Het grote BMW Baur TC Topic!

Wat een prachtige Baurs allemaal jammer dat er geen e36/e46 Baur is uitgebracht.

E36 wel, E46 niet.

Ik zag overigens laatst de LB-87-FP rijden, een bordeaux metallic Baur. Zat een stel in van hogere leeftijd zo te zien en de auto zag er onberispelijk uit.

Zo dat wist ik niet dat er van de E36 ook een Baur was, ziet er wel apart uit

Geen BMW maar wel een Baur.

opel_kadett_aero_76.jpg

linkje

Tikje omhoog; een oude bekende te koop:
<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m731404350-bmw-3-serie-320i-baur-tc-cabriolet-bj-1988.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr>
WPY80zUgM40TlwqC+p5vMA==.jpg

Wat leuk, zo'n Baur Archief. Staat mijn exemplaar er al in? XV-05-DD (rode 318i uit 1989). Heb de originele beige stoffen bekleding laten vervangen door leer in dezelfde kleur. Al sinds 1999 in mijn bezit!

quick rik zei:
Baur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Van voor het eerst een TC4 in het wild gezien! En
> meteen een goede: de 325iA! De staat van de wagen
> laat helaas te wensen over.
>
> Gr Jeroen

Jeroen,

Heb wel interesse!

Wat voor info heb je voor me?
Je noemt dat de staat te wensen over laat. Zie op de foto's alleen dat een wasbeurt nodig is en er weer mistlampen in de voorbumper mogen.

Kan in dit topic, anders svp in m'n mailbox.

Bedankt alvast.
Eric.

Kan jij nog het Baur nummer van deze auto noemen? Wil m nog eens opzoeken in het register. Ben trouwens ook wel benieuwd hoever het met de restauratie er van is.

He Eric,

Dat is alweer een tijdje geleden. De C20189 is eerst richting Stuttgart vertrokken, om niet lang daarna naar Bremerhaven te zijn gegaan. Hij is in bezit van Baur TC Clublid Uwe Fischer. Deze man is echter niet zo heel handig met internet, op zijn facebook account staan dan ook maar weinig foto's van de wagen. Dit is de meest recente, van zomer 2013.
phoca_thumb_l_20189_2.jpg

Gr Jeroen

Heren,

Ik ben sinds vandaag eigenaar van de volgende auto:

Kenteken: GP-RS-77 316i e36 1993
Vinnummer: AJ39236
Baurnummer: C20148

Heeft er iemand hier wat meer informatie over deze auto?

Groet,
Dion Niessen

Dit is mijn auto ik heb deze bmw van de eerst eigenaar gekregen 16 jaar geleden

Nu zoek ik de orginele stoelbekleding of hoesen

Mijn naam is Renze Bijker
Rijshornplein 3
1435 HB Rijsenhout
06-10813069

Deze Bauer tc kenteken NH-94-GY is in mijn bezit sinds 16 jaar.
Ik ben de tweede eigenaar.
Groetjes Renze Bijker
Rijshornplein 3
1435HB Rijsenhout
ik zoek de orginele stoelbekleding Grijs/Blauw,
om mijn voorstoelen opnieuw te bekleden.
of stoelhoesen Grijs/Blauw.

Ik zou even de adresgegevens weghalen, je kunt hier privéberichten met aanbiedingen ontvangen en ze komen het toch niet thuis bezorgen.

Ik reed vorige week achter de RS86LF, een BMW E30 325i cabrio. Nu leek die van voor de facelift, maar er was toch geen originele E30 cabrio voor de facelift?

De cabriolet kwam al in 1986, en is tot 1990 in "pre-facelift" uiterlijk geleverd. Dus dat klopt wel :)

Gr Jeroen

Beste TS,

Heeft u meer info over de Baur met nr: B44517-14

Groet Dennis

Beste,
Er staat E30 te koop met kenteken RJ RG 38 , kan iemand bevestigen of dit een baur is met 325i motor en origineel zwart interieur en exterieur ? Zou 22 jaar van zelfde eigenares zijn geweest ?

Enkel indien Baur-of chassisnummer bekend is. Achterbank is sowieso niet origineel; komt uit een M3.

Gr Jeroen

Hi beste liefhebbers. Bestaat dit topic nog?

Ik heb 2 baurs te koop. Maar begin meer en meer van deze autos te houden

speedtouch zei:
Gabriel 5598770 zei:
Hi beste liefhebbers. Bestaat dit topic nog?

Ik heb 2 baurs te koop. Maar begin meer en meer van deze autos te houden
\
Dan gewoon houden!

Ik zou deze uiteraard houden. Helaas zit ik financieel niet zo sterk dus vandaar. Ik hoop in de toekomst toch een te kunnen halen en houden.

Hi Gabriel, ik kom hier idd nog wel eens langs :) De wagens welke jij hebt ken ik beiden, min of meer.

Gr Jeroen

Arjaan14 zei:
Wat leuk, zo'n Baur Archief. Staat mijn exemplaar er al in? XV-05-DD (rode 318i uit 1989). Heb de originele beige stoffen bekleding laten vervangen door leer in dezelfde kleur. Al sinds 1999 in mijn bezit!

Vandaag gespot:D

51379632416_792e20f948_c.jpg

Terug
Bovenaan