A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal!
Een tijdje geleden heb ik mijn autootje (Opel Corsa 1.2 2006) verkocht, ivm te hoge kosten bij de garage door kapotte koppakking.
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe auto!
Aangezien ik werkzaam ben als ruimtelijk vormgever (ZZP'er) en zelf ook installaties bouw, ben ik aan het kijken naar een bestelbusje.
Dit geeft mij de mogelijkheid om makkelijker materialen te verhuizen.
Door het grote aanbod vraag ik mij af of jullie hier tips voor hebben.
Ik ben op zoek naar een zuinige bestelbus onder de €4000.
Het liefst benzine ivm milieuoverwegingen, maar daar ga ik niet aan komen als ik mij aan mijn budget wil vasthouden ben ik bang.
Daarnaast denk ik dat ik het beste een met een grijs kenteken kan kopen, ivm verlaging van wegenbelasting etc.
Ik ben benieuwd naar jullie input!
Een tijdje geleden heb ik mijn autootje (Opel Corsa 1.2 2006) verkocht, ivm te hoge kosten bij de garage door kapotte koppakking.
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe auto!
Aangezien ik werkzaam ben als ruimtelijk vormgever (ZZP'er) en zelf ook installaties bouw, ben ik aan het kijken naar een bestelbusje.
Dit geeft mij de mogelijkheid om makkelijker materialen te verhuizen.
Door het grote aanbod vraag ik mij af of jullie hier tips voor hebben.
Ik ben op zoek naar een zuinige bestelbus onder de €4000.
Het liefst benzine ivm milieuoverwegingen, maar daar ga ik niet aan komen als ik mij aan mijn budget wil vasthouden ben ik bang.
Daarnaast denk ik dat ik het beste een met een grijs kenteken kan kopen, ivm verlaging van wegenbelasting etc.
Ik ben benieuwd naar jullie input!