Japanese products
Net ingestapt
Onlangs onderdelen besteld bij Autodoc. Zij hebben ook een site in het Nederlands. Ziet er erg professioneel uit. Helaas is de afwikkeling van de bestelling tergend langzaam. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Levertijden zijn erg lang, ze doen voorkomen dat het allemaal snel gaat. Er staat nu op de app. Verzonden (opgehaald door transporteur.) Maar DPD geeft aan alleen aangemeld en nog niet ontvangen, nu al 2 dagen!! Als je snel wil hier niks bestellen. Heb liever dat ze gewoon eerlijk aangeven dat het minimaal 5 dagen duurt. Contact opnemen is ook een soort ontmoedigingsbeleid, alleen chat, maar met antwoorden waar de frustratie alleen nog maar van toeneemt. Ik ga er in ieder geval niks meer bestellen.Onlangs onderdelen besteld bij Autodoc. Zij hebben ook een site in het Nederlands. Ziet er erg professioneel uit. Helaas is de afwikkeling van de bestelling tergend langzaam. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Moderator
welkom op het forumLevertijden zijn erg lang, ze doen voorkomen dat het allemaal snel gaat. Er staat nu op de app. Verzonden (opgehaald door transporteur.) Maar DPD geeft aan alleen aangemeld en nog niet ontvangen, nu al 2 dagen!! Als je snel wil hier niks bestellen. Heb liever dat ze gewoon eerlijk aangeven dat het minimaal 5 dagen duurt. Contact opnemen is ook een soort ontmoedigingsbeleid, alleen chat, maar met antwoorden waar de frustratie alleen nog maar van toeneemt. Ik ga er in ieder geval niks meer bestellen.
Levertijden zijn erg lang, ze doen voorkomen dat het allemaal snel gaat. Er staat nu op de app. Verzonden (opgehaald door transporteur.) Maar DPD geeft aan alleen aangemeld en nog niet ontvangen, nu al 2 dagen!! Als je snel wil hier niks bestellen. Heb liever dat ze gewoon eerlijk aangeven dat het minimaal 5 dagen duurt. Contact opnemen is ook een soort ontmoedigingsbeleid, alleen chat, maar met antwoorden waar de frustratie alleen nog maar van toeneemt. Ik ga er in ieder geval niks meer bestellen.
Laten halen? Breng je naar de friettent ook je eigen kroket mee?Extreem slecht bedrijf! NOOIT AANKOPEN DOEN! HIER! STATIEGELD DELEN WORDEN OOK NIET TERUG BETAALD! ik heb injectoren voor mijn Toyota HiAce besteld; zijn geleverd maar 2e hands, (stonden witte stippen op van een sloperij) en eentje lekte bij montage, alles weer open laten halen; kosten op autodoc verhaald maar de geven niet thuis; ben al maanden aan het mailen met ze en ze sturen steeds dezelfde mail terug, dat ze nog 'gegevens' missen. OOK MIJN OUDE OPGESTUURDE INJECTOREN BETALEN ZE NIET UIT! (STATIEGELD). Echt schandalig bedrijf. NOOIT MEER HIER AANKOPEN DOEN!!!