Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja alleen beginnen die bij 40k.Zo’n M235i lijkt me niet verkeerd, al vraag ik me daarna af of je liever geen M2 hebt.
Ik rij toch vaak niet langer dan een uur, dus dat zou prima kunnen dan.Zo'n MINI JCW zou ik vanwege deze stoelen juist laten staan. Ze zitten 5 minuten goed, na een uur schreeuw ik om eruit te mogen.
Ik vind een M2 inderdaad (nog) te duur en niet voor niets dat ik er maar zo kort in heb gereden. Een M235i heb ik ook al eens proefgereden, maar eigenlijk wat te kort. Misschien toch nog eens tijd voor een herkansing.Ja alleen beginnen die bij 40k.
Een Model 3, al dan niet een Performance, heb ik wel overwogen, maar ik ben bang dat ik daar wel snel op uitgekeken ben. En zie van een Model 3 dan nog maar eens af te komen. Wat dat betreft lijkt een lichte en innovatieve elektrische auto als een BMW I3 (S) me dan nog leuker.M2 heeft ie ook al gehad.
Misschien toch een Tesla Model3 Performance aangezien je ook wel enthousiast bent over EV’s.
Haha, die regenachtige-avond-hobby is bij mij haast elke avond, ook al is het 25 graden buiten.Hé Harmen, is dit een 'help me kiezen' oproep als regenachtige-avond-hobby of als serieus plan om de AMG alweer in te ruilen voor iets anders?
Ik vind dan eigenlijk dat je éérst met de AMG op een meeting moet komen, daar heel hard moet roepen dat je 'm nog wel lang wilt blijven rijden, ... ... en dan week later ineens hints geven dat je iets anders hebt gekocht![]()
6 cilinder B58 blok is inderdaad wel echt anders , zeker getuned en dan op hogere snelheid tov de A45.
Model3 performance kan Ik wel aanraden qua rijgedrag en kracht, maar heel eerlijk.. het went snel en ik reed die performance niet echt wat die kan omdat ja.. het gaat zo makkelijk en snel.
En hij is behoorlijk strafmaar dat is de a45 AMG ook.
Zeker een geweldige wagen en dito kleur, maar ik zou hem voor mezelf toch liever in een iets 'bescheidener' kleur willen hebben.
Hij is binnen hun aanbod wel een beetje gewoontjesBen er laatst geweest, mooi bedrijf, sympathieke mensen en prachtige bolides.
Klopt van de oranje Corsa, maar dat is een leuke kleur op een verder normale auto.Waanzinnig mooie auto, vooral door de kleur. Je hebt toch ook een oranje Corsa gehad? Die was minstens zo opvallend.
wat een aanbod heeft dat autobedrijf zeg, moet ik toch eens een keer een kijkje gaan nemen.
Een A35 AMG is zeker een optie, maar ik kan maar niet wennen aan dat veel te drukke en 'flashy' interieur.Onlangs heb ik een A35 AMG van het nieuwste model mogen rijden van een kameraad.
Geweldig fijne wagen, vooral de combinatie comfortabel en sportief was echt super.
Fijne automaat ook.
Was stage 1 getuned, serieus snelle wagen.
Een A35 AMG is zeker een optie, maar ik kan maar niet wennen aan dat veel te drukke en 'flashy' interieur.
Haha ja, die Corvettes kennen we wel inmiddels.Hahaha, een corvettemuseum, en jij pakt twee niet corvettes voor de fotos.
Klopt!Is dit in Wezep?
Heel gaaf om te zien ja, maar niet om zelf te hebben.Vipers, gaaf! De bijzondere versmelting van een limousine-ladderchassis, met een getunede truckmotor en een platgeslagen sportcarrosserie![]()
Die hoge instap heb ik nog niet per sé nodig hoor.Kijk ook eens naar de leukere uitvoeringen van de GLA of GLC.
Doordat ze hoger zijn komen ze m.i. wat stoerder over en je hebt een makelijke hoge instap en zit.
In één keer goed.RS Q3? Dan zou ik toch liever een RS3 hebben![]()
Ja heel gaaf, maar 87.500 euro..!?Die echte Quattro daar in het rood![]()
Dat zeker en het is een gaaf ding in een bijzondere kleur ook.Wat een gek er voor wil geven; feit is dat mijn hartje er wel sneller van gaat kloppen. Dat heb ik bijna nooit met moderne Audi’s.
Sowieso; waarom kijk je niet naar het wat oudere spul? Weinig afschrijven, vaak goedkoper in onderhoud, in bouwkwaliteit vaak superieur en m.i. zoveel leuker!
Een knappe E46 coupé - bijvoorbeeld. Of een Porsche Cayman of BMW Z4 Coupe. Als outsider een Toyota GT86 of z’n Subaru zusje de BRZ.
Of…doe eens gek…een Jaguar F-type
Haha, dat maakt hem juist zo leuk!Die kofferklep van een RSQ3 is niet om aan te gluren.
Dat alleen al is een reden om hem te laten staan waar die is.
Deze snap ik niet helemaal, in mijn beleving bieden de oudere auto's juist veel meer rijbeleving. Meer emotie en gevoel van motor en onderstel en door het lagere wagengewicht ook lichtvoetiger.Het oudere spul, pak em beet meer dan 15 jaar oud, trekt mij over het algemeen toch minder qua rijbeleving
Zeker niet! De S3 wel omdat het immers een Golf R is, maar zelfs de huidige RS 3 heeft nog een vijfcilinder. Gelukkig!Barri
Ik snap je wel, de RS3 is toch een beetje petjes, bankoverval en drugsdealer. En eerde gestopt met de vijfcilinder toch?