handen niet aan het stuur

G 8615981

Net ingestapt
Bij diverse autoprogramma's zie ik dat de testrijders (ik noem geen namen) regelmatig het stuur loslaten en al wapperend met hun handen hun verhaal doen. Dit geeft een verkeerd beeld hoe je moet rijden: minimaal 1 hand aan het stuur ondanks dat het stoer lijkt om even lekker commentaar te geven met zwaaiende handen. Mijns inziens niet meer doen zo!

Ik mag hopen dat die auto stilstaat en het filmdoek de beweging suggereert. Buiten de handjes, een minuut opzij kijken naar de camera en volledig afgeleid zijn door je eigen gezever is niet goed.

Ik zag pas (perongeluk) een stukje Andy van der Meijde met een 'adult-entertainment' dame naast hem. Als je dat 5 minuten kijkt vallen al die testrijders wel mee :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Rijden die auto's echt of staan ze, zoals vaak in tv programma's en films, op een oplegger?
Nee die rijden zelf. 1 cameraman of zelfs een tas go-pro's is al wat meegaat.

Bij film/tv zitten er vaak al 5-6 personen op zo'n trailer voor regie, beeld en geluid. Omdat de acteerprestaties iets meer aandacht krijgen dan een plus- en minpunten oplepelende journalist doen ze ook veel langer over een 'scene'. Ook medeweggebruikers die in beeld komen spelen dan mee.

Terug
Bovenaan