Nick440
Net ingestapt
Hallo,
Ik heb al een paar maanden een golf 3 cabrio 2.0 2e (gti motor van de golf 3)
maar hij loopt eenmaal 1100 stationair bij koud en bij warm wilt hij vaak naar de 1400/1500 gaan. (Hij stottert af en toe ook heel licht)
Daarbij heb ik wel gemerkt dat de stationair regeleenheid is uitgeplugt.
Als ik die er terug in plug loopt hij 2000/3000 stationair. Na het uitlezen kwam alleen de pingel sensor uit maar de auto is uit 94 dus zal er waarschijnlijk ook niet heel veel sensoren op zitten. Ik heb ook veel op google gezocht naar dit probleem en daar kwam meestal uit dat de lmm defect was maar dan vraag ik me af waarom hij dan pingelsenor aangeeft ?) Misschien weet iemand raad met dit probleem
En nog een vraagje is het normaal dat de koelvoeistof pas na 12km op 90 Graden staat ?
de olie is namelijk dan meestal rond de 70 a 80 graden?
Mvg Nick
Ik heb al een paar maanden een golf 3 cabrio 2.0 2e (gti motor van de golf 3)
maar hij loopt eenmaal 1100 stationair bij koud en bij warm wilt hij vaak naar de 1400/1500 gaan. (Hij stottert af en toe ook heel licht)
Daarbij heb ik wel gemerkt dat de stationair regeleenheid is uitgeplugt.
Als ik die er terug in plug loopt hij 2000/3000 stationair. Na het uitlezen kwam alleen de pingel sensor uit maar de auto is uit 94 dus zal er waarschijnlijk ook niet heel veel sensoren op zitten. Ik heb ook veel op google gezocht naar dit probleem en daar kwam meestal uit dat de lmm defect was maar dan vraag ik me af waarom hij dan pingelsenor aangeeft ?) Misschien weet iemand raad met dit probleem
En nog een vraagje is het normaal dat de koelvoeistof pas na 12km op 90 Graden staat ?
de olie is namelijk dan meestal rond de 70 a 80 graden?
Mvg Nick