Goldcruise 300/500 doet het niet

Kevin9512

Startmotor
Ik heb sinds kort een 206 met aftermarket Goldcruise 300/500 serie. Er zit een hendel en een memory kastje. De aan uit knop gaat branden maar niet van het memory kastje en hij pakt hem niet als je de snelheid wilt instellen. Heeft iemand tips?

Zat de cruise er al in of heb je die net geinstalleerd?

Indien dat laatste zou ik toch even alles demonteren en kijken of het uitgebouwd wel werkt naar behoren. Indien dat zo is heb je waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt in de bedrading.

Als hij er al in zat: kan zijn dat er een component kapot is, of dat de bedrading niet goed is aangesloten (als dit met scotchblokjes of kroonsteentjes is gebeurt, kan dat wel eens storing geven)

Pobresh zei:
Zat de cruise er al in of heb je die net geinstalleerd?

Indien dat laatste zou ik toch even alles demonteren en kijken of het uitgebouwd wel werkt naar behoren. Indien dat zo is heb je waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt in de bedrading.

Als hij er al in zat: kan zijn dat er een component kapot is, of dat de bedrading niet goed is aangesloten (als dit met scotchblokjes of kroonsteentjes is gebeurt, kan dat wel eens storing geven)

Deze zat er al in. Vorige eigenaar kreeg hem ook niet aan de praat in de 4 jaar dat hij de auto had.

Terug
Bovenaan