Goeie auto budget 10k

Goeiedag, wou een auto halen voor rond de 10k ik had als gedachte golf 7 maar misschien weten jullie wel wat beters of goedkoper.

Als u wilt kunt u paar auto’s achterlaten

En je gaat dus geen E46 meer halen?

Een Golf 7 voor 10k is nooit een goed idee, daar is hij nog te nieuw voor.
Mag toch hopen dat je voor 10k een 12 jaar oude auto kan kopen aangezien de golf7 sinds 2012 op de markt is.

Of je er een 'goede' golf 7 kan kopen is een ander verhaal. Maar lijkt me dat dit toch echt mogelijk moet zijn.

Ach, omdat ik wat tijd over had, wat suggesties:

Golf zelf (2018):

Seat Leon (2017):

Opel Astra (2017)

Ford Focus (2016)

Renault Megane (2016)

Honda Civic (2016)

Mazda 3 (2014)

Laatst bewerkt:
Die Focus is leuk, maar onderhandel er wel een nieuwe distributieriem bij want daar is ie nu, na acht jaar, aan toe. En de velgschade en het bandenmerk bevalt me ook niet.

Had ook deze focussen nog in het vizier:

Ford Focus (2018) - heeft wel wat meer ervaring

Ford Focus (2016) - import

Op zich heeft Ford dat op zich wel goed voor elkaar met hun ST-line uitvoeringen, om de boel er goed uit te laten zien. Persoonlijk vind ik blauw mooier dan wit.

Ik heb twee jaar terug een Golf 7 gekocht. Die was zeker niet duurder dan een vergelijkbare auto van een ander merk. Behalve de Astra dan, die is altijd al vrij betaalbaar.
Daarnaast; een auto haal je niet, die koop je. Maar dat terzijde.
Naast de astra, ook de bravo, 308, c4 , cruze en wellicht de megane ook.

Ach, omdat ik wat tijd over had, wat suggesties:

Golf zelf (2018):

Seat Leon (2017):

Opel Astra (2017)

Ford Focus (2016)

Renault Megane (2016)

Honda Civic (2016)

Mazda 3 (2014)

Dankjewel ik waardeer het!!!

En je gaat dus geen E46 meer halen?

Hahahahahahah neee ik ga voor wat betrouwbaars

Ik heb twee jaar terug een Golf 7 gekocht. Die was zeker niet duurder dan een vergelijkbare auto van een ander merk. Behalve de Astra dan, die is altijd al vrij betaalbaar.
Daarnaast; een auto haal je niet, die koop je. Maar dat terzijde
Dankjewel maar dat laatste was onnodig maar bedankt

Wat vind je eigenlijk van de vele suggesties die al zijn gedaan?

De Golf 7 staat op de 18e plaats van de familycars in het onderzoek van What Car op betrouwbaarheid.
Is volgens verschillende onderzoeken zeker geen topper op betrouwbaarheid, maar ook niet slecht.
Verschillende concurenten zijn volgens onderzoeken echter technisch betrouwbaarder, en gebruikt goedkoper.

Ik denk dat de Kia Ceed ook een goede optie is.

Maar als je liever een Golf 7 wil, dan kies je die.
Let wel op het olieverbruik.

Terug
Bovenaan