Tolgahan 4518742
Net ingestapt
Gisteren langsgeweest bij een autodealer. Een auto uitgekozen, testritje gedaan, rondje om de auto gelopen en uiteindelijk een deal gemaakt. Het gaat om een Renault Talisman Estate uit 2016.
Originele vraagprijs was: 17940
inruilwaarde van onze Renault Laguna uit 2003 (300K km op de teller, veel blikschade, erg intensief gebruikt): 440 euro.
Toen nog wat verder onderhandeld...: 17250
Daarna een deal gemaakt van 17600 euro inclusief vervanging van distributieriem (die na 10000km vervangen moest worden).
Voor dit bedrag krijg je het volgende:
1. een volle tank
2. de auto wordt bij je thuis afgeleverd (180km verderop in dit geval)
3. 6 maanden garantie
Auto specificaties:
Renault Talisman Estate 1.5 DCI
Transmissie: Automaat
Brandstof: Diesel
APK: Tot eind dit jaar
Bouwjaar: 2016
km teller: 140.305 km
Auto heeft hier en daar zeer minimale lakschade en de versnellingspook is gekrast.
Dus mijn vraag aan jullie: Is deze prijs, rekening houdend met alle hierboven gegeven gegevens, normaal of niet ? Of denk je nu van: Man man man, wat heeft die dealer jou genaaid zeg ! Als je dat laatste denkt, zou ik ook graag willen weten hoeveel te veel de prijs is volgens jou. (Deal is nog niet volledig rond, dus we kunnen het nog cancelen).
Originele vraagprijs was: 17940
inruilwaarde van onze Renault Laguna uit 2003 (300K km op de teller, veel blikschade, erg intensief gebruikt): 440 euro.
Toen nog wat verder onderhandeld...: 17250
Daarna een deal gemaakt van 17600 euro inclusief vervanging van distributieriem (die na 10000km vervangen moest worden).
Voor dit bedrag krijg je het volgende:
1. een volle tank
2. de auto wordt bij je thuis afgeleverd (180km verderop in dit geval)
3. 6 maanden garantie
Auto specificaties:
Renault Talisman Estate 1.5 DCI
Transmissie: Automaat
Brandstof: Diesel
APK: Tot eind dit jaar
Bouwjaar: 2016
km teller: 140.305 km
Auto heeft hier en daar zeer minimale lakschade en de versnellingspook is gekrast.
Dus mijn vraag aan jullie: Is deze prijs, rekening houdend met alle hierboven gegeven gegevens, normaal of niet ? Of denk je nu van: Man man man, wat heeft die dealer jou genaaid zeg ! Als je dat laatste denkt, zou ik ook graag willen weten hoeveel te veel de prijs is volgens jou. (Deal is nog niet volledig rond, dus we kunnen het nog cancelen).