Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan 5109559

Startmotor
Toyota Verso 2013 243500 km automaat prijs 6795
Wat is bekend over de motor wat betreft betrouwbaarheid en de auto in het algemeen

Op welke basis verwacht je een antwoord over de motor als je er geen informatie over geeft

De informatie die ik heb is dat een 1800 motor is. Mij gaat het om de ervaringen met dat type auto. Reparaties, verbruik zwakke punten en dergelijke

Stevige km-stand, is hij wel aantoonbaar onderhouden? Het mag dan een Toyota zijn, maar die slijten ook.

Vanachter een toetsenbord is het lastig om een diagnose te stellen.
Ik heb Franse automobielen in onderhoud gehad met 4 ton op de teller die nog rustig in Afrika een paar ton erbij liepen. Maar ook nieuw geleverde automobielen die voor de eerste ton al moe waren.
Hoe is de auto bereden en hoe goed waren de handjes die de auto onderhoud gaven.

De auto is 12 jaar oud en heeft een hoge kilometerstand.
Kan nog in goede conditie zijn, als er goed voor gezorgd is. maar het kan ook zijn dat de auto zijn beste tijd gehad heeft.

Laat anders een aankoopkeuring doen, om te laten beoordelen of het nog wat is.

Laatst bewerkt:
In West Europa wordt dit gezien als hoge km stand. Maar met goed onderhoud gaat die nog makkelijk 100k mee. Als dat onderhoud nooit gedaan is, komt dat er nu in een keer allemaal aan.

Hoe is het eigenlijk met de Outlander waar je vorige week je oog op had laten vallen. Heel veel mensen op het forum hebben je daar advies over gegeven en nooit een reactie van je gehad. Gaat dat nu weer gebeuren? Een berichtje of bedankje is toch wel het minst wat je zou kunnen doen.

Hoe is het eigenlijk met de Outlander waar je vorige week je oog op had laten vallen. Heel veel mensen op het forum hebben je daar advies over gegeven en nooit een reactie van je gehad. Gaat dat nu weer gebeuren? Een berichtje of bedankje is toch wel het minst wat je zou kunnen doen.

Inderdaad. Je hebt al een topic lopen, dus daar kan je gewoon verder (al dan niet met aangepaste titel).

Moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan