Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Je hebt toch wel een mooie verzameling hoor! Heb jij 'm zelf in Frankrijk gekocht, of niet?
En ik weet uit dit topic dat er iets met het dak was; was eerst een roldak en nu een hardtop ofzo?
Wat gaaf ook, die lichtblauwe plaat voor de fietsendrager!![]()
ginkelvanmichiel zei:Omkeuren gaat niet zomaar. In dit geval vond men het vermogen te laag (2pk) om weer als auto door het leven te kunnen blijven gaan, omdat je er dan ook de snelweg/autoweg mee op zou mogen. Dat is natuurlijk levensgevaarlijk. Vandaar dat hij toen gereanimeerd is als brommobiel.
BartM94 zei:Ziet er weer keurig uit! Kon je de lak niet laten uitlezen? of hoe heb je het kunnen matchen?
0,6mm is overigens (met redelijke ervaring) ook prima te lassen![]()
Zelf een polijstmachine aanschaffen; met een excentrische kan er weinig fout gaan, als je in 't begin rustig aan doet (niet direct 't grofste polijstmiddel gebruiken). Ik heb gewoon zo'n simpele Dap machine van Carclean vandaan, in de loop der jaren uitgebreid verschillende pads en polijstmiddel van grof, middel naar fijn.ginkelvanmichiel zei:Nu nog eens kijken of ik iemand kan vinden die voor niet al te veel geld de rest van de lak nog eens kan reanimeren...
Barri zei:Het is niet bij het photoshoppen van alleen wat spoor gebleven zie ik![]()
Moderator
Op die ene foto dan alleenginkelvanmichiel zei:Barri zei:Het is niet bij het photoshoppen van alleen wat spoor gebleven zie ik![]()
ik heb relatief weinig aan de andere foto's gedaan hoor![]()
Barri zei:Op die ene foto dan alleenginkelvanmichiel zei:Barri zei:Het is niet bij het photoshoppen van alleen wat spoor gebleven zie ik![]()
ik heb relatief weinig aan de andere foto's gedaan hoor![]()
![]()
Barri zei:Het kenteken achterop!
Moderator
carrying the name Panda, after Empanda, Roman goddess and patroness of travelers
Micha D zei:Is dat varkensneusje ook van Paul?
Barri zei:Karl, Panda rood, Trans, Dyane, dwergauto. Ik kom tot 4,5. Welke mis ik?