Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
concessie gedaan met de automaat, maar schakelt goed, en heeft inderdaad cruisecontrol en speedlimiter. We gaan het belevenDat is flinke ommezwaai!
Deze wel met automaat en cruise control al voorzien?
De ANWB was zeer te spreken als het gaat om de occasiontest, dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed naar het schijnt.Ow, apart zeg. Van voor naar achterwielaandrijving.
Nou, er is ook van alles te vinden (meningen) over deze generatie Twingo. Ik blijf het een leuk model vinden, wel in een goede samenstelling natuurlijk. Veel plezier ermee op vakantie dadelijk.
Twee jaar ouder dan de Ampera, en twee jaar jonger dan de Panda was.Een moderne auto!
Nee, prima ding.Veel plezier ermee.
Hopelijk blijft deze iets langer heel dan de PandaVeel fijne en veilige kilometers gewenst!!
Die kentekenplaathouder is een grapje van mezelf. Er zat een kapotte op en deze had ik nog liggen, maar er zat een dealernaam op. Omdat ik toevallig nog een rode spuitbus over had heb ik hem maar rood gespoten. Lekker gekVeel plezier ermee! Hij is idd wel wat grijs, en juist het beetje kleur op het front, de kentekenplaathouder, zou ik veranderen
Dit wordt dus geen karretje mee op vakantie zie ik al.
Ik vind die kentekenplaathouder een leuke touch! Zou het nog wel paar maandjes zo laten als ik jou was ;-)Die kentekenplaathouder is een grapje van mezelf. Er zat een kapotte op en deze had ik nog liggen, maar er zat een dealernaam op. Omdat ik toevallig nog een rode spuitbus over had heb ik hem maar rood gespoten. Lekker gek
En inderdaad geen karretje mee. Dat wordt de auto zelf volladen dus…
Het is een fel ding en ik heb eerlijkheidshalve niets gemerkt van iets als een stabiliteitssysteem. Zit dat er standaard op?Leuk modelletje. Het erin rijden vond ik nogal wennen. Ik vond het juist goed dat er stabiliteitscontrole op zit, zonder best een link autotje. Veel plezier ermee.
Moderator
Heb je nu al schade gereden?daarnaast komt er nóg iets voor de Twingo aan dat typisch Frans is![]()
Haha, nee, geen Franse deuken aub…Heb je nu al schade gereden?![]()
![]()
Volgende stap moet dan wel een gele wrap zijn...Oh, gele lampen!
Kun je die nog krijgen? Ik zie wel-eens auto's met gele lichten rijden (ook nieuwere). Leuke touch in ieder geval. Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers naar mooie bestemmingen!Oh, gele lampen!
in de Franse-auto-clan zijn ze te vinden, maar wel schaars. Je hebt ze ook met een geel kapje, maar daarvan weet ik niet zeker of ze door het gat in de koplamp passen. Ik heb iig nu 2600k lampen gevonden. Die zijn tenminste écht geel, en niet goudkleurig, zoals de 3500k lampen van o.a. Osram en Philips.Kun je die nog krijgen? Ik zie wel-eens auto's met gele lichten rijden (ook nieuwere). Leuke touch in ieder geval. Veel plezier met de auto en veel veilige kilometers naar mooie bestemmingen!
ik heb gewoon halogeen, geen Led. Dat risico ga ik niet nemen.Google staat er vol mee, H4 Led geel....
met het oog op APK en verblinding enzo heb ik gewoon die H4'tjes genomen. Helemaal prima.Voor die paart tientjes en de ervaringen van o.a. wat medeforemers..... Maar gewoon H4 geel ook overal te krijgen.
Ik had een diesel dus dat is wel valsspelen. Eigenlijk maar 1 keer een 1.2 8V gereden....toen geen snelweg gedaan.De moeder van mijn vriendin heeft een Twingo II, en dat autootje maakt wel echt veel meer herrie op de snelweg, en hobbelt ook meer. Misschien dat de phase 2 van de Twingo 2 beter was op dat gebied.
Heeft die Twingo nu twee deuken in de bumper of lijkt dat maar zo?
Ampera: nieuwe schijven en blokken en hij kan weer ff mee. Moet ik bij de Golf ook onderhand eens doen.
Jazeker. Meteen nieuwe minerale olie en een nieuw oliefilter!Wat plezierig dat je daar zo goed bij kunt!! Wel nieuwe olie in gedaan?
Ik heb eigenlijk altijd minerale olie gebruikt in m’n oudere auto’s. Ik meen ook dat het beter is om het niet door elkaar te gebruiken.Gefeliciteerd met de Twingo! Leuke uitvoering heeft de Twingo, de rode accenten doen 't 'm wel. En het wit in het interieur geeft ook mooi contrast.
Gaat de motor van de Panda niet goed op synthetische olie, dat je mineraalolie gebruikt? Of heeft dat bij zo'n wagen bepaalde voordelen?