Gierend geluid voor en verbrand rubber

jan 2775164

Wegverkenner
Goedemiddag,

Rij ik met mijn auto op de A2 , in enen een gierend geluid voor als een idioot schrok mij dood zet de auto langs de kant , stinken naar verbrand rubber.
Niks te vinden helemaal niet na een minuut of 2 verder rijden gen last meer , snap er geen bal van,:(

Jullie ideeën wat het geweest kan zijn ??:rolleyes:

Ik zou als ik jou was even de titel aanpassen aan de hand van jou vraag.
Iedereen heeft hier een vraag namelijk over iets waar ze niet weten. Voordat er straks een tiental topics zijn met 'ik snap er geen bal van'.

Is er niet gewoon iets op de weg in je wielkast gekomen of iets? Ik zou wel de garage even goed de banden te laten nakijken en eventueel ook de multiriem of iets. Het probleem kan zich wel hebben opgelost. Het verbrande rubber is wel even de vraag waar het vandaan kan komen en hoeverre het kwaad heeft gedaan.

Maar kan van alles zijn.

jan 2775164 zei:
Goedemiddag,

Rij ik met mijn auto op de A2 , in enen een gierend geluid voor als een idioot schrok mij dood zet de auto langs de kant , stinken naar verbrand rubber.
Niks te vinden helemaal niet na een minuut of 2 verder rijden gen last meer , snap er geen bal van,:(

Jullie ideeën wat het geweest kan zijn ??:rolleyes:

Voegt niets toe.

Ivanov
AutoWeek Moderator

BMW E38 zei:
Goed verhaal! Maar niet heus.
Goede reactie! Maar niet heus. :rolleyes:

Wat is dit nou weer voor een domme reactie.

OT: misschien iets tussen de riem gekomen. Of inderdaad misschien iets in de wielkast oid.
Maar ja, het kan van alles zijn, is zo op een forum ook niet zo veel van te zeggen. Als je de auto kan zien zie je misschien wat het geweest is, maar je hebt ook kans dat je dan zelfs nog niets ziet.

Terug
Bovenaan