Koen 9279136
Startmotor
Vanwege gezinsuitbreiding ben ik op zoek naar een nieuwe auto. Op dit moment hebben wij een Ford Focus (hatcback) en een Opel Karl beide van 2017. We lopen er tegenaan dat met name de Karl niet geschikt is als gezinsauto. Nu wil ik graag de Karl verkopen en een nieuwe auto aanschaffen, zodat we 2 auto's hebben waarmee we veilig ons gezin kunnen vervoeren. We zoeken een SUV of Station met een lichte voorkeur voor een SUV. Het budget is ongeveer 60 of 65 K (cataloguswaarde) voor deze nieuwe auto. De auto zal ongeveer 25.000 kilometer per jaar gaan rijden, een combinatie van zakelijk en privé kilometers.
Maar ik twijfel of ik nu al elektrisch wil gaan rijden of dat ik nog een paar jaar wacht. Het aanbod van auto's in deze categorie is enorm dus ik vind het moeilijk om een keuze te maken. Graag wil ik jullie ideeën horen over een auto in deze categorie. Ik zit zelf te denken aan:
Maar ik twijfel of ik nu al elektrisch wil gaan rijden of dat ik nog een paar jaar wacht. Het aanbod van auto's in deze categorie is enorm dus ik vind het moeilijk om een keuze te maken. Graag wil ik jullie ideeën horen over een auto in deze categorie. Ik zit zelf te denken aan:
- Tesla Model Y (long range of Performance).
- BMW 3 serie touring
- Volkswagen ID7 (even wachten op de tourer)
- Volkswagen Tiguan
- Skoda Kodiaq (al vind ik het motoren aanbod heel licht voor zo'n grote auto)