A
Anoniem
Guest
Goedenavond,
Mijn eerste autootje is een drama geworden
Vorige week een auto gekocht waar wat schade aan de voorbumber is geweest.. dit zou volgens de Bovag dealer absoluut geen gevolgen geven aan het motorische deel van de auto en dat kon hij mij 100% verzekeren.
Heb aangegeven dat ik de auto nog zou laten beoordelen en ik mocht uiteraard terugkomen als er iets niet klopte.
de auto kwam vandaag uit de keuring bij een Bovag garage en die kwam met het oordeel dat de radiator en de condensor krom stonden en dat dit zeker weten kapot gaat omdat het onder spanning staat , het is maar de kwestie van wanneer..
Meteen naar de verkopende Bovag garage gebeld en die gaf eerst aan dat ik mijn geld terug kreeg -250 euro .. heb gezegt dat ik dit goed vond maar later kwam hij ermee dat ie het eerst wou beoordelen.
Snel naar de verkopende Bovag garage gereden en die gaf meteen aan dat hij de bovengenoemde onderdelen zou vervangen als ik de 200 euro die ik had afgedingt op de totaalprijs tijdens de koopovereenkomst zou bijbetalen..
Heb meteen gezegt dat dit absurd is en dat hij mij heeft verzekerd van een goede koop en garant stond dat de schade die opgelost is absoluut geen problemen gaat geven motorisch..
Met veel geruzie en vele stemverheffingen van beide kanten zou de verkoper zelf de onderdelen vervangen..
Nu komt hij toch weer met een whatsapp dat hij zijn eigen garage gaat bellen morgen om te kijken wat hun hebben gevonden en dit gaat natuurlijk een kat en muis spelletje worden.
Nu is mijn vraag: hoe sta ik in mijn recht als ik dit via de geschillencommissie ga regelen? Ik heb gezien dat er kromming inzat maar koper heeft mij verzekerd van een goede aankoop..
Graag heb ik advies van jullie..
Mijn eerste autootje is een drama geworden
Vorige week een auto gekocht waar wat schade aan de voorbumber is geweest.. dit zou volgens de Bovag dealer absoluut geen gevolgen geven aan het motorische deel van de auto en dat kon hij mij 100% verzekeren.
Heb aangegeven dat ik de auto nog zou laten beoordelen en ik mocht uiteraard terugkomen als er iets niet klopte.
de auto kwam vandaag uit de keuring bij een Bovag garage en die kwam met het oordeel dat de radiator en de condensor krom stonden en dat dit zeker weten kapot gaat omdat het onder spanning staat , het is maar de kwestie van wanneer..
Meteen naar de verkopende Bovag garage gebeld en die gaf eerst aan dat ik mijn geld terug kreeg -250 euro .. heb gezegt dat ik dit goed vond maar later kwam hij ermee dat ie het eerst wou beoordelen.
Snel naar de verkopende Bovag garage gereden en die gaf meteen aan dat hij de bovengenoemde onderdelen zou vervangen als ik de 200 euro die ik had afgedingt op de totaalprijs tijdens de koopovereenkomst zou bijbetalen..
Heb meteen gezegt dat dit absurd is en dat hij mij heeft verzekerd van een goede koop en garant stond dat de schade die opgelost is absoluut geen problemen gaat geven motorisch..
Met veel geruzie en vele stemverheffingen van beide kanten zou de verkoper zelf de onderdelen vervangen..
Nu komt hij toch weer met een whatsapp dat hij zijn eigen garage gaat bellen morgen om te kijken wat hun hebben gevonden en dit gaat natuurlijk een kat en muis spelletje worden.
Nu is mijn vraag: hoe sta ik in mijn recht als ik dit via de geschillencommissie ga regelen? Ik heb gezien dat er kromming inzat maar koper heeft mij verzekerd van een goede aankoop..
Graag heb ik advies van jullie..