A
Anoniem
Guest
overboden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je meent het!ik heb( hoe stom ook ) een bod gedaan op een auto bij BVA .Voor dat ik naar de kijkdagen ben geweest.
Kenneth zei:de biedingen liepen op
Kenneth van den Heuvel zei:nu vraag ik me als ik hem gewoon niet afteken ?
Als je niet aftekent krijg je de auto niet en worden er wel (veiling)kosten in rekening gebracht lijkt me. Ik weet niet hoe dit bij BVA werkt, maar waarschijnlijk een percentage van je bod?Kenneth van den Heuvel zei:nu vraag ik me als ik hem gewoon niet afteken ? de auto voldoet namelijk niet aan de beschrijving.
Kenneth van den Heuvel zei:ja ik ben dom geweest.maar zij vertellen niet dat lampjes branden in de beschrijving.dus misleiding
Daar ga je de mist in, BVA houdt zich niet bezig met de staat van de auto.spoiler alert zei:Ik denk dat het eraan ligt of het een faillissementsveiling betreft.
Als dit het geval is: helaas pindakaas.
Als dit niet het geval is: dan is het m.i. reguliere handel.
Dan moet de verkopende partij conform verwachtingen leveren en daar hier hier geen sprake van. Dit gebrek had de verkoper kunnen weten en moeten melden.
BVA dus in gebreke stellen. Levert je wel een hoop gedoe op. Uiteindelijk krijg je je geld wel terug. De verkoper hoopt gewoon dat 80% het opgeeft.
Epica zei:Daar ga je de mist in, BVA houdt zich niet bezig met de staat van de auto.spoiler alert zei:Ik denk dat het eraan ligt of het een faillissementsveiling betreft.
Dan moet de verkopende partij conform verwachtingen leveren en daar hier hier geen sprake van. Dit gebrek had de verkoper kunnen weten en moeten melden.
BVA dus in gebreke stellen. Levert je wel een hoop gedoe op. Uiteindelijk krijg je je geld wel terug. De verkoper hoopt gewoon dat 80% het opgeeft.
Ik heb een aantal auto's bekeken en bij geen van allen stond iets over de binnenkant/storingen ed. Overal stast het zelfde standaard zinnetje alleen bij 1 stond nog ster in de voorruit.D Elzinga zei:Epica zei:Daar ga je de mist in, BVA houdt zich niet bezig met de staat van de auto.spoiler alert zei:Ik denk dat het eraan ligt of het een faillissementsveiling betreft.
Dat is ook niet geheel waar, men stelt wel een rapportje op van de auto. Echter niet zo uitgebreid als bijvoorbeeld BCA, en je moet er dus ook zeker niet blind op varen.
Kenneth van den Heuvel zei:[size=x-large]ik heb( hoe stom ook )[/size] ... enz. enz.
domoor Kenneth
Nee ze misleiden helemaal niemand, je moet gewoon goed de tekst lezen. Zo staat er dat je EERST moet kijken voor je een bod uitbrengt doe je dat niet dan neem je bewust een risico. Je probeert nu gewoon jou stommiteit in de schoenen van BVA te stoppen.Kenneth van den Heuvel zei:god ja ik ben dom,
BVA heeft ook plichten , veel van jullie lullen zo stom . en keuren misleiding dus goed.het gaat er niet eens om dat ik eerst had moeten gaan kijken .
Als je op BVA koopt weet je dat er wat mee kan zijn.ja ik ook
maar BVA is wel verplicht dat te melden in de beschrijving .doen ze dat niet.dan misleiden zei de evt kopers.
mij in dit geval .
Epica zei:Ik heb een aantal auto's bekeken en bij geen van allen stond iets over de binnenkant/storingen ed. Overal stast het zelfde standaard zinnetje alleen bij 1 stond nog ster in de voorruit.
Maar er staat overal ook bij dat zij niet de verkoper zijn alleen de veiler.
Kom naar de kijkdag voor uw eigen oordeel.
D Elzinga zei:https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/46392/14431181?pid=3
Deze dus? Lol, er staat dan ook:
Kom naar de kijkdag voor uw eigen oordeel.
En je ziet op de foto's ook dat het ding zelf aangeeft dat ie een beurt nodig heeft. Misschien niet eens een heel verkeerde auto na wat onderhoud.