Gebrom/gezoem bij op contact zetten Fiat Bravo

Ivar 2112514

Net ingestapt
Hallo,

Sinds kort hoor ik een soort gebrom/gezoem zodra ik mijn Fiat Bravo op het contact zet. Het geluid blijft ook aanwezig wanneer de motor gestart wordt.
Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen, hopelijk is het te horen via onderstaande videolink (geluid staat standaard gemute dus dit eerst even aanzetten :)).
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of dit opgelost dient te worden? Zoja, hoe?

https://imgur.com/vIBSuyu

Bij voorbaat dank!
Ivar

Ik kan het niet horen, maar misschien is het een stelmotor van een van de kachel-/ventilatiekleppen die niet stopt?

Hoi @Tydelyk!

Excuus voor de late reactie (vakantie) en dank voor je respons. Ondanks dat je het niet kunt horen zou je heel goed gelijk kunnen hebben. De kachel/airco/ventilator werkt niet naar behoren. Wanneer deze op de hoogste (blaas)stand wordt gezet komt er bijna net zo veel lucht uit als wanneer hij in een van de lagere standen staat.

Heeft iemand enig idee of ik hier zelf iets aan kan doen of moet ik dan toch bij een garage terecht.

Nogmaals excuus voor de late reactie, ik zal proberen sneller te reageren de volgende keer.

Mvg Ivar

Terug
Bovenaan