clemens 2819906
Net ingestapt
Mijn Mitsubishi ASX (importauto Duitsland) heb ik 3 weken terug aangeschaft. De Duitse handleiding vond ik lastig en ingewikkeld en via Mitsubishi Nederland heb ik een Nederlandse handleiding gedownload. Probleem is dat de Duitse handleiding geen afspiegeling geeft van de plaats en knoppen van mijn model. Knoppen zijn soms aanwezig maar zitten op een andere plek.. De Nederlandse handleiding is gek genoeg veel beter, maar wijkt ook af. Probleem is namelijk dat ik inmiddels 2 keer ben afgeleid, geschrokken dat er een lampje ging brangen en alarmsignaal afging tijdens het rijden. Door afbeeldingen over meldingen van de auto ben ik getriggerd dat ik mogelijk Fcm op de auto heb zitten.
De knipt correspondeert niet met die in de Nederlandse of Duitse handeling maar doet wat hij moet doen.
Mijn vraag is hoe kan mijn ASX met FCM zijn uitgerust, terwijl dat op een ASX Connect Pro normaal ontbreekt???
De knipt correspondeert niet met die in de Nederlandse of Duitse handeling maar doet wat hij moet doen.
Mijn vraag is hoe kan mijn ASX met FCM zijn uitgerust, terwijl dat op een ASX Connect Pro normaal ontbreekt???