• Beveel je je auto iedereen aan of kun je niet wachten tot de dag waarop je je volgende auto ophaalt? Of heb je er gewoon niet zoveel op aan te merken en moet iedereen dat ook weten? Doe nu mee aan het Auto Tevredenheidsonderzoek en laat weten wat je van je auto vindt.

ford transit start niet meer (2003)

chi 3564510

Net ingestapt
mijn ford transit start niet, hij lijkt geen diesel te krijgen, diesel tank is vol, diesel komt langs filter pomp op filter geef ik direct stroom (werkt). En we had eigenlijk al weg willen zijn.

chi 3564510 zei:
mijn ford transit start niet, hij lijkt geen diesel te krijgen, diesel tank is vol, diesel komt langs filter pomp op filter geef ik direct stroom (werkt). En we had eigenlijk al weg willen zijn.
Dit kan werkelijk van alles zijn, ik zou hem uit laten lezen. Uiteindelijk wordt de inspuiting electronisch geregeld, als er een sensor dwars ligt doet die het al niet.

Volgens mij gaan deze inspuiting meganies want deze lijken geen draaden naar toe te lopen.
Uitlezen is niet zo handig want de laatste keer dat we een bus moesten uitlezen kon ik een dag wagte tot de juiste garagist er was.
Andere opties zijn welkom!

De enige manier nu om te starten is: massakabel losmaken van de accu, startspray inspuiten in de lucht toevoer (zo dicht mogelijk bij de motor), massakabel weer aan sluiten, contact sleutel omdraaien totdat het airbag lampje uitgaat (voorgloeilampje doet het soms wel soms niet) dan sleutel doordraaien tot in de startstand en tegelijkertijd een schakelaar uittrekken die de startmotor direct verbind met de accu.

Terug
Bovenaan