Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D-C zei:Voilà
![]()
Moderator
nBarri zei:De sedan vind ik een mooi ding! Maar het wordt wel eenheidsworst: A3, 1-serie, Mazda 3; hij heeft van allemaal wat weg. Het eigen Ford design lijkt een beetje weg. Ach, de Focus 3 vond ik destijds ook tegenvallen maar rij ik nu...
Overigens kijk ik wel eens terug in nieuwsberichten en bij nieuwe modellen zijn de reacties altijd zeer extreem. Of het is top of het is vreselijk. Maken ze er teveel een eigen design van dan is het weer te uitgesproken of niet verkoopbaar. Oftewel, het is nooit goed.
Total Loss zei:Ford is mij na de eerste Focus helemaal kwijt geraakt, echt een oninteressant merk geworden door die "1 auto voor heel de wereld strategie".
Enzo Ferrari zei:Mooie auto die nieuwe Focus!
Total Loss zei:Ford is mij na de eerste Focus helemaal kwijt geraakt, echt een oninteressant merk geworden door die "1 auto voor heel de wereld strategie".
Daar zijn ze al sinds 2016 mee bezig om daar vanaf te stappen: https://www.autovisie.nl/nieuws/ford-past-strategie-one-world-one-ford-aan
Enzo Ferrari zei:Een voordeel van wereldwijd hetzelfde model leveren maakt het wel mogelijk om echt alle foutjes in het ontwerp eruit te veilen.