Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:Fijne auto. Ik heb dat blok in de Focus. Staat bekend om wat kleine issues met het koelsysteem, maar bij de Focus is er een verbeterde versie geweest. Gewoon goed in de gaten houden, even checken of er geen kleine scheurtjes in het reservoir zitten.
Want als de koelvloeistof wegloopt merk je het niet aan de meters, maar loopt het blok wel warm en dan vast. Maar een 2015 model heeft al het verbeterde koelsysteem denk ik.
Onzin, de ecoboost staat als zeer betrouwbaar bekend.Me tu Toyo zei:Ik wil je iet bang maken, maar check de FB pagina Ford EcoBoost nightmare.
Drama's..
spoiler alert zei:Onzin, de ecoboost staat als zeer betrouwbaar bekend.Me tu Toyo zei:Ik wil je iet bang maken, maar check de FB pagina Ford EcoBoost nightmare.
Drama's..
Kijk maar op fiestaforum.nl, of ANWB occasiontest, auto reviews op Autoweek etc.
Dat klopt: olie met de verkeerde specs, dan lost de distributieriem op. Het gaat niet alleen om 5w20, maar ook andere chemicaliën. En dan gaat de motor kapot.Mechanix zei:spoiler alert zei:Onzin, de ecoboost staat als zeer betrouwbaar bekend.Me tu Toyo zei:Ik wil je iet bang maken, maar check de FB pagina Ford EcoBoost nightmare.
Drama's..
Kijk maar op fiestaforum.nl, of ANWB occasiontest, auto reviews op Autoweek etc.
Toch lees ik weleens in advertenties voor Fords met 1.0 ecoboost dat de motor vervangen is, meestal bij km-standen rond de 2 ton. Dus ik vraag me weleens af of dit blok makkelijk 200k+ draait.
Verder zou een Fiesta ecoboost in het B-segment ook gewoon mijn keuze zijn!![]()