Renault1990
Net ingestapt
Op dit moment rijd ik een Renault Mégane 1.5 DCI diesel uit 2012. Deze heb ik met 100.000 km gekocht en heeft nu ongeveer 275.000 km op de teller staan. Nu sta ik voor een dilemma; ik weet dat er aardig wat onderhoud aan zit te komen bij de volgende onderhoudsbeurt; remmen voor, distributieriem, nieuwe zomerbanden achter, grote beurt. De auto heeft geen problemen gehad, op een sensor in de uitlaat na.
Wat zou jullie advies zijn? Is het te verwachten dat mijn auto het na onderhoud nog even vol zal houden of kan ik beter voor iets anders kijken?
Mocht het een andere worden dan zal ik wat meer details toevoegen over het aantal kilometers dat we rijden (werksituatie is veranderd waardoor het nog een beetje onduidelijk is)
Wat zou jullie advies zijn? Is het te verwachten dat mijn auto het na onderhoud nog even vol zal houden of kan ik beter voor iets anders kijken?
Mocht het een andere worden dan zal ik wat meer details toevoegen over het aantal kilometers dat we rijden (werksituatie is veranderd waardoor het nog een beetje onduidelijk is)