Fiësta ST 2015

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Op internet zag ik een Fiesta ST2 uit 2015 staan met een tellerstand van 114500. De Fiësta heeft nergens een deukje of krasje alleen op de motorkap tussen de 10 en 20 steenslag puntjes.

Prijs €12.950

Geïmporteerd in 2019, onderhouden bij Ford garage in Duitsland, km stand in boekje gaat normaal omhoog.

Is dit een goeie deal of moet ik nog goed naar andere punten kijken bij deze ST2?

Veel van zulke Fiesta's zijn inderdaad ingevoerd, omdat de tweedehands vraag hoger ligt dan de nieuw vraag destijds. Prijs vind ik schappelijk: het model is er vanaf 2013 en je ziet ze nauwelijks onder de 10k. Ze zijn in een jaar tijd zelfs iets duurder geworden.
Lees je even in op speciale Fiesta fora of FB pagina's. Bij mijn weten zijn er weinig aandachtspunten bij zo'n model. Bij hetzelfde blok in de Focus moet je het koelsysteem in de gaten houden, wellicht dat dat voor de Fiesta ook geldt.

Martijn1812 zei:
Hallo,

Op internet zag ik een Fiesta ST2 uit 2015 staan met een tellerstand van 114500. De Fiësta heeft nergens een deukje of krasje alleen op de motorkap tussen de 10 en 20 steenslag puntjes.

Prijs €12.950

Geïmporteerd in 2019, onderhouden bij Ford garage in Duitsland, km stand in boekje gaat normaal omhoog.

Is dit een goeie deal of moet ik nog goed naar andere punten kijken bij deze ST2?
Ik had hem zien staan, alleen is het een ST1 ipv 2. Hij ziet er netjes uit en heeft maar 1 eigenaar gehad, ik zou gewoon eens de auto in het echt gaan bekijken.

Terug
Bovenaan