EV einde levensverwachting

Ik zou nu ook niet weten waarom je nog een nieuwe Leaf zou willen kopen.
Vanwege de scherpe prijs? Voor € 23.950 heb je een elektrische gezinsauto. Als je NL niet uitkomt, niet veel lange ritten maakt, weinig snellaadt en de accu tussen 20-70 procent houdt kan de Leaf misschien meer dan 10 jaar mee?

Dramatisch! Hoe jaag je particuliere kopers weg? Zo dus. Collega had een Fluence, accu onder 70%, maar er werden geen nieuwe accu's meer gemaakt. Denk je een leuke 2e hands te kopen.... Na veel tussenkomst van een rechtsbijstand verzekeraar kreeg hij zijn aankoopbedrag (8 maanden in zijn bezit geweest) terug.....

Vanwege de scherpe prijs? Voor € 23.950 heb je een elektrische gezinsauto. Als je NL niet uitkomt, niet veel lange ritten maakt, weinig snellaadt en de accu tussen 20-70 procent houdt kan de Leaf misschien meer dan 10 jaar mee?

Dan nog zou ik geen nieuwe Leaf kopen, je schrijft gigantisch af, er is niemand die zo'n ding wil kopen tweede hands.

Over de Leaf is veel te vinden op internet. Niet erg fraai wat Nissan met zijn klanten doet, tenminste zo lees ik het.

Ik liep laatst een rondje door de showroom bij de Nissan dealer en daar stond ook een Leaf van nog geen 10 jaar oud voor onder de 7000 Euro. Dat verbaasde me en daardoor ben ik het op internet gaan opzoeken.
Het is ook gewoon heel dom van Nissan. Natuurlijk kost een accu vervanging of reparatie veel, maar nu zorg je er voor dat veel mensen geen Nissan EV willen en dat kost ze op termijn mogelijk nog veel meer…

Terug
Bovenaan