Eqs 350 deur gaat op slot

Sjon 1004969

Startmotor
Wie heeft dezelfde ervaring en misschien een oplossing voor dit probleem

De deuren gaan niet meer open met de handzender en ook niet met de sleutel. Soms duurd het uren voordat hij open gaat

De dealer heeft de eerste keer een update van de software gedaan en toen was het probleem niet verholpen en de tweede keer alle software verwijderd en een compleet nieuwe software erin gezet en het probleem is niet verholpen

Dat je wil meedenken met de dealer kan nog, maar dit is in eerste instantie echt een probleem van de verkopende partij (de dealer denk ik?). Ze hebben nu twee pogingen gedaan dus je hebt ze de kans gegeven het te verhelpen. Volgende stap is de auto daar te laten tot ze het opgelost hebben en in de tussentijd een leenauto te krijgen.

Beetje vriendelijk assertief zijn in zo'n geval.

Wat is voor jou het verschil tussen de handzender en de sleutel? De sleutel lijkt mij mechaniek, dus je haalt de handgreep aan de kant, steekt de sleutel in het slot en opent de deur mechanisch?

Ook al haal ik de sleutel uit de handzender ook met sleutel gaat hij niet open.
De dealer heeft al alle sensoren vervangen maar blijft op slot gaan continu heeft iemand een oplossing voor dit probleem

Ik begrijp hier geen fluit van. Je hebt dit, toch vrij essentieel probleem lijkt me, nu al maanden en er is nog steeds geen oplossing?

Wie is de verkopende partij eigenlijk? Een officiele merkdealer? Jan/Piet/Joris/Mo van om de hoek? Jet Cars?

Het is gewoon een officiële Mercedes dealer.
Maar het is opgelost de auto gaat eruit en word terug gestuurd naar Duitsland er komt een nieuwe maar het kost altijd geld .

Bedankt voor het meedenken

Terug
Bovenaan