Eneos sustina motorolie

Ik weet niet waarom je nu Eneos Sustina olie in je motor zou willen gebruiken, ik vind het nogal dure olie.
En duur hoeft niet altijd beter te zijn, ik zou liever een olie van de bekende gangbare merken gebruiken.
En ik weet niet in welke auto het gaat, maar bij de meeste aanbieders zie ik niet staan dat het bijvoorbeeld ook voldoet aan de specificaties van VW of MB.
Neem gewoon een gangbaar merk.

Shell maakt goede olie op basis van aardgas.
BMW is overgestapt van Castrol op Shell.

Trouwens, ook goedkope olie is prima. Alleen vaker verversen.

Ik ben meer voor het regelmatiger verversen van de olie dan aangegeven in de boekjes als voor olie van een bepaald merk.
De enigste reden dat er bij mij voornamelijk Kroon Oil geschonken wordt in de techniek is dat Kroon Oil BV hier bijna om de hoek zit.

Muddy Bandit zei:
Ik ben meer voor het regelmatiger verversen van de olie dan aangegeven in de boekjes als voor olie van een bepaald merk.
De enigste reden dat er bij mij voornamelijk Kroon Oil geschonken wordt in de techniek is dat Kroon Oil BV hier bijna om de hoek zit.

Zolang het maar volledig aan de juiste specificaties voldoet is dat een goede taktiek.

Ik gooi er al jaren niks anders dan Techno in, helaas de winkel momenteel dicht en moest ik overgaan op iets online bestellen.
Dat werd Kroon 10W40 voor 5€ een liter, een rib uit je lijf als je gewend bent aan 2€ per liter.

Kees 9379262 zei:
Ik gooi er al jaren niks anders dan Techno in, helaas de winkel momenteel dicht en moest ik overgaan op iets online bestellen.
Dat werd Kroon 10W40 voor 5€ een liter, een rib uit je lijf als je gewend bent aan 2€ per liter.

Kijk eens bij de Aldi/Lidl: dan kom je weer aan de €2/liter :)

Terug
Bovenaan