Antonia 4168155
Net ingestapt
Hallo,
Bij een andere Patrol zonder turbo, maar maar wel een RD2.8. De drijfstang bevestiging kap is afgebroken bij èèn cylinder, ik vraag me dan meteen af ....hoe is dat in vredesnaam mogelijk?
Wat zullen de neven / gevolg effecten zijn?
Ik zelf kan mij voorstellen dat het voor het hele blok gevolgen kan hebben, de zuiger met de afgebroken drijfstang leidt zijn eigen weg en de nokkenas zal ook de nodige tikken te verduren krijgen en hebben gekregen.
Mijn vraag is, zou het nog rendabel zijn om hier aan te beginnen? het is niet alleen de zuiger en de drijfstang die vervangen moet worden (mijn optiek) maar een complete revisie. Of zal het allemaal nog wel mee kunnen vallen?
Grt. Antonia
Bij een andere Patrol zonder turbo, maar maar wel een RD2.8. De drijfstang bevestiging kap is afgebroken bij èèn cylinder, ik vraag me dan meteen af ....hoe is dat in vredesnaam mogelijk?
Wat zullen de neven / gevolg effecten zijn?
Ik zelf kan mij voorstellen dat het voor het hele blok gevolgen kan hebben, de zuiger met de afgebroken drijfstang leidt zijn eigen weg en de nokkenas zal ook de nodige tikken te verduren krijgen en hebben gekregen.
Mijn vraag is, zou het nog rendabel zijn om hier aan te beginnen? het is niet alleen de zuiger en de drijfstang die vervangen moet worden (mijn optiek) maar een complete revisie. Of zal het allemaal nog wel mee kunnen vallen?
Grt. Antonia