Eerste auto kopen!

Zal idd wel voor de 1.2 gaan , de 1.0 komt vermogen te kort. De 1.0 is vaak in combinatie met LPG.

Je kan ook voor de Suzuki splash en voor de laatste generatie Opel Agila gaan

Is een Suzuki Swift ook nog een optie?

Jordy 1902259 zei:
Suzuki Swift is ook wel een mooie auto inderdaad. Ook wel verassend dat daar 94PK in zit haha.

Swift heeft wel iets icoonsachtig , is in verhouding duurder dan een Mitsubishi Colt of smart forfour en of Daihatsu Colt of Nissan Micra, Zelfs denk ik nog iets duurder dan 2e generatie Toyota Yaris maar weer minder duur dan een Honda jazz.

Een 3 Deurs Colt is in verhouding weer goedkoper dan de 5 Deurs.

Een 3 Deurs Colt met 1.3 motor is ook goede auto qua prijs en kwaliteit. Wel semi automaat laten staan!

Het is toch de Opel Karl geworden. Rijdt heel lekker. Ik heb er 6.299 voor betaald met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie. Volgende week ophalen.

Thanks voor alle informatieve berichten en advies!

Jordy 1902259 zei:
Het is toch de Opel Karl geworden. Rijdt heel lekker. Ik heb er 6.299 voor betaald met nieuwe APK, onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie. Volgende week ophalen.

Ontzettend veel rijplezier!

Jordy 1902259 zei:

Hele goede keus, veel plezierige kilometers gewenst.

Terug
Bovenaan