A
Anoniem
Guest
Hi allemaal,
Ik ben Josje, moeder van een zoontje van 4 jaar en op zoek naar een auto. (klinkt als de intro voor een AAclub..)
Iets waar ik naar uit had gekeken, mijn eerste auto, lijkt langzamerhand in een teleurstelling uit te lopen.
Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn wensen zijn als volgt:
Budget € 8000,-
Weinig euvels/onderhoud/gezeik
Ruime kofferbak min 400L (ik wil op vakantie kunnen met kind en man met alleen de achterbak gevuld)
Automatic Airco, liever nog climate control
Cruise Control
Ruime achterbank, qua hoogte (manlief zit achterin en is lang, bijrijder stoel kan natuurlijk stukje naar voren, maar dak niet omhoog
)
Wegenbelasting max tot 1250kg
Qua KM zullen we niet veel afleggen op uitstapjes, familiebezoek en vakanties na. Ik schat zo'n 10.000,-
Klopt de redenering om te kiezen voor een hogere KM stand i.v.m. onze lage verwachtte rij kilometers?
Zelf kwam ik uit op:
Hyundai i30 CW
Mercedes B160 (b200 was beter?)
Seat Ibiza ST
Skoda Fabia Combi (is die niet te plastiekerig?)
Ford Focus
Zelf had ik mijn oog laten vallen op de hyundai i30cw, maar mijn stiefvader zegt dat het een slechte keuze is i.v.m. de harde vering, ongevoelig sturen en lawaaiig.
Graag hoor ik wat jullie mening is en/of evt. andere aanbevelingen.
Groet,
Josje
Ik ben Josje, moeder van een zoontje van 4 jaar en op zoek naar een auto. (klinkt als de intro voor een AAclub..)
Iets waar ik naar uit had gekeken, mijn eerste auto, lijkt langzamerhand in een teleurstelling uit te lopen.
Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn wensen zijn als volgt:
Budget € 8000,-
Weinig euvels/onderhoud/gezeik
Ruime kofferbak min 400L (ik wil op vakantie kunnen met kind en man met alleen de achterbak gevuld)
Automatic Airco, liever nog climate control
Cruise Control
Ruime achterbank, qua hoogte (manlief zit achterin en is lang, bijrijder stoel kan natuurlijk stukje naar voren, maar dak niet omhoog
Wegenbelasting max tot 1250kg
Qua KM zullen we niet veel afleggen op uitstapjes, familiebezoek en vakanties na. Ik schat zo'n 10.000,-
Klopt de redenering om te kiezen voor een hogere KM stand i.v.m. onze lage verwachtte rij kilometers?
Zelf kwam ik uit op:
Hyundai i30 CW
Mercedes B160 (b200 was beter?)
Seat Ibiza ST
Skoda Fabia Combi (is die niet te plastiekerig?)
Ford Focus
Zelf had ik mijn oog laten vallen op de hyundai i30cw, maar mijn stiefvader zegt dat het een slechte keuze is i.v.m. de harde vering, ongevoelig sturen en lawaaiig.
Graag hoor ik wat jullie mening is en/of evt. andere aanbevelingen.
Groet,
Josje