hans 4755170
Wegverkenner
Is het geen idee om 1 topic te maken over nieuwe Chinese modellen? Het is echt geen doen meer, die tsunami aan nieuwe modellen. En het stopt niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het geen idee om 1 topic te maken over nieuwe Chinese modellen?
Niet reageren en desinteresse zijn 2 verschillende dingen. Ik kijk een hoop van die topics in maar reageer niet overal op.Prima, maakt mij verder niet uit. Er wordt alleen elke keer een nieuw topic gestart waar vervolgens vrijwel niet meer gereageerd wordt (wegens desinteresse mag ik aannemen). Als dat voor de topic starter geen probleem is, prima!
Moderator
Wat ik ook wel grappig vind is dat een topic over Tesla hier op het forum ook niet echt leeft. Maar ik snap wel wat je bedoelt, met al die topics. Misschien willen we met z'n allen nog niet in zien dat het relevante modellen zijn voor onze marktPrima, maakt mij verder niet uit. Er wordt alleen elke keer een nieuw topic gestart waar vervolgens vrijwel niet meer gereageerd wordt (wegens desinteresse mag ik aannemen). Als dat voor de topic starter geen probleem is, prima!
Dan kijk ik te weinig topics en zie ik het wellicht verkeerd. Dus ik ben even op onderzoek uit gegaanDe helft van wat je zegt klopt niet. Ook Amerikaanse en Japanse (kei-cars) krijgen vrijwel altijd een eigen topic. Dat ene topic over kei-cars gaat vooral over de geschiedenis en overzicht van alle nieuwe kei's.